Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker

Starun

Użytkownik
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Reputation Activity

  1. Like
    Starun reacted to Bass11 in Brokerzy w praktyce - opinie   
    Dostęp do giełdy ma w swojej ofercie bukmacher 21bet. https://exchange.21bet.com/customer/inplay
  2. Like
    Starun reacted to xiaomi in www.matchbook.com   
    ale jak to, przecież jest GeeksToy http://www.geekstoy.com/en/download  - nie dziala czy co?
  3. Like
    Starun reacted to cashis in Trading by cashis, pre play   
    W sumie już od 4 lat zmagam się z bf, od kiedy pierwszy raz zaglądnąłem na to forum i wpłaciłem pieniądze grałem niezliczoną ilość rynków pomimo to zysków jak nie było tak nie ma (takich jakie by mnie zadowalały). Mój problem polega na tym, że nie potrafie usystematyzować gry. Kilka dobrych dni potem red prosto do nieba i tak w kółko. Mam nadzieje, że ten blog pomoże mi wyłapać błędy, chociaż najtrudniej oduczyć się starych nawyków. 
     
    Co do rynków jakie gram... Próbowałem już chyba wszystkiego i najlepsza opcją dla mnie jest zdecydowanie pre play, z niego potrafię wyciągnąć jako taką gotówkę, jednak niezbyt zadowalającą szczególnie przez zbyt krótkie lub zbyt długie trzymanie pozycji, tudzież złe wejścia w rynek. Na początek cele zakładam niezbyt wygórowane, szczególnie że czasem mając juz zrobioną dniówkę zamiast odpuścić gram dalej i kasuje ją lub reduje 2x wiecej.
    Bank jakim obecnie dysponuje to zawrotna kwota 114,17e mam nadzieje powiększać go sukcesywnie przez trading oraz bonusy od buków, którym poświęce kilka zdań w kolejnych postach. Oczekuje, że będzie nademną kilku katów, którzy znęcając się zmobilizują moje szare komórki do myślenia  
     
    Tak więc główne założenia - STABILNOŚĆ, SPOKÓJ, SYSTEMATYZACJA. 
     
     
    Założenie dziennie - zysk na poziomie +5e 
     
    Let's get party started  
    PS - oby wyszło jak u Sikorra  
  4. Like
    Starun reacted to cycu20021 in 07 May 2015 General Election - Overall Majority   
    No Overall Majority back 1.11 lay 1.12
     
    Witam - jesli ktos jeszcze interesuje sie preplay to rozwazcie ten rynek. Kasy mnostwo, Do wyborow jest jeszcze kilka dni. Rynek swietny do mielenia na 1 tick. Pzdr
  5. Like
    Starun got a reaction from RobertoW1 in Wyscigi PRE   
    Witam:) znów konie coś co lubię;p
    Konie pre to jest świetna sprawa, ale proponuję tak grać.
    Dzień przed gonitwami które chce się grać. Grać na Back i oczywiście sugerować się wykresami oraz jak jest duża rozpiętość między back a lay np: 8 back; 9 lay i tak zamknąc tą metode jakieś 3,4 godziny przed wyścigiem, a 10 minut przed pobawić się trochę pre-play na Lay'u między kursami 4,5-8 i wyjść przed rozpoczęcie gonitwy
  6. Like
    Starun reacted to barto in Wyscigi PRE   
    Witam, wczoraj nie bylo mozliwosci by na spokojnie usiasc do wyscigow , wiec odpuscilem sobie gre z doskoku i odpoczalem od przegladania wykresow  
    Jesli chodzi o dzisiejsze gonitwy to spokojna segregacja rynkow , odpowiednie wejscia i rozpoczecie bylo satysfakcjonujace.. i niestety chyba zbyt pewnie sie poczulem , skoro ponad 30 kolejnych wejsc nie przynosilo strat zwiekszylem stawke i szybko zostalem sprowadzony na ziemie pozostale rynki to juz mega asekuracja , majac na uwadze rekordowego reda , pozdrawiam 

  7. Like
    Starun reacted to barto in Wyscigi PRE   
    Witam serdecznie wszystkich czytajacych moj temat, w ktorym bede przedstawial moje doswiadczenia, uwagi i wyniki gry na rynkach Horse Racing. Po przeanalizowaniu chyba kazdego z mozliwych cennych blogow przedstawiajacych handel tego typu zdecydowalem sie na granie BACK konia , na ktorego cena w moim odczuciu powinna spadac w dol. Z wiadomych wzgledow jest to sposob przynoszacy wieksze zyski, ale co za tym idzie tez wieksze straty. Przez ostatnie tygodnie duzo czasu poswiecilem na nauke tych rynkow, liczbe wykresow ktore ogladalem smialo mozna liczyc w tysiacach Na pewno wiele cennych informacji i powtarzajacych sie schematow (ale o tym pozniej, bo nie wypada czegos uznawac za pewno bo tak krotkim okresie)  zdazylem przez ten czas zauwazyc wiec nie nalezy go skreslac jako stracony.Tyle tytulem wstepu, mam nadzieje ze wraz z uplywem czasu bedzie mozna w tym temacie szukac przydatnych tresci  
     
    Na nauke przeznaczylem 50e i taka stawka tez przyjmowalem zaklady. Wiadomo ze handlujemy zeby zarobic jednak w poczatkowych dniach nie mozna bylo liczyc na cud , raczej sprobowac nie uszczuplic az nadto banku i wyciagnac jak najwiecej wnioskow. Przez ten okres zaliczylem lekko ponad 50% skutecznosci wejsc zakonczonych zyskiem , 33% na minus, pozostala czesc stanowily wyjscia na 0. 
     
    Jesli chodzi o wnioski to podstawowym kryterium jest odpowiednia plynnosc. Nie ma co szukac na sile rynkow ktore aktualnie mamy w ofercie, na ktorych jednak malo sie dzieje. Sam stracilem spora czesc banku bo takim wejsciu, ale jak to sie mowi frycowe itd no a poza tym 'pozwol zyskom rosnac' a na redy nie reagowac ze zloscia i szukaniu mozliwosci odkucia sie szybko live, a wiem o czym mowie bo chyba kazdy przechodzil podobna droge ;p ten blog ma i mnie ustrzec od takich zachowan, bo skoro ugralem w ciagu dnia +25 to czemu by nie walnac beta za 20 , przeciez i tak bede na plusie , a moze byc tylko 'lepiej'..takie rozumowanie do niczego nie prowadzi i granie w dluzszym okresie to stanie w miejscu i o tym nalezy pamietac.
     
    Na zakonczenie screen z dzisiejszego rynkow , co cieszy to na pewno brak minusa ( w sumie to juz seria 26 rynkow bez ) i oby pojawialy sie jak najrzadziej
     

  8. Like
    Starun reacted to RobertoW1 in HORSE RACING TRADING   
    HEY 
    Najważniejszy jest dla mnie wykres i masa pieniędzy choć jeśli chodzi o lay to zawsze wygląda większy, ale z pozoru. Zauważyłem iż ma znaczenie ranking, wiek, trener konia, ostatnie wyniki konia nie mają znaczenia.
    Jak określiłem się w poście gram kursy powyżej 3,00 więc gram back, na lay potrzeba dużej sumy a na back nie. Natomiast lay jest bardziej przewidywalny. Mój typ zależy od wykresu, ale więcej nie zdradzę sorki.
  9. Like
    Starun reacted to RobertoW1 in HORSE RACING TRADING   
    1 tydzień
     

  10. Like
    Starun reacted to RobertoW1 in HORSE RACING TRADING   
    HORSE RACING TRADING
     
       Przepraszam iż nie przedstawiłem i nie opisałem się wcześniej ale ten blog to przypadek, który troszkę mnie wciąga 
    ze względu na to że jestem w śrut ludzi którzy mnie rozumieją a moja żona NIE. Nie interesuje ja moja pasja do giełd 
    a ja sam nie mam się o tym z kim wygadać.
       Mam na imię Robert, 29 lat zaczynałem swoją przygodę od zakładów bukmacherskich w 2010r, jak każdy z pewnością, była to piłka nożna i głupi system progresywny, bez sukcesów. Po roku niepowodzeń przerzuciłem się na europejską koszykówkę 
    w której szło mi znacznie lepiej, obstawiałem wyłącznie kursy powyżej 2,00 na kluby które moim zdaniem miały ten kurs zawyżony na swoje możliwości (valuebety), ośiągałem całkiem dobre wyniki aż do momentu w którym wpadła mi dłuższa seria porażek zwłaszcza pod koniec spotkania np.głupim rzutem za 3pkt. Wtedy uświadomiłem sobie a grałem na BET365 ,
    że mogłem postawić na ten drugi zespół którego kursy były w przedziale 5-10 i zapewnić sobie zysk bez ryzyka i tak to się
    zaczęło. Po miesiącu znalazłem BETFAIR które przez pół roku było czarną magią grałem kosza, tenisa i piłkę nożną, traciłem 
    fortuny bo na euro patrzyłem jak na zwykłe złotówki. Postanowiłem grać pre-play ale długo schodziło złapanie ticka, a jak go 
    już złapałeś to na następnym meczu dwa traciłeś, totalne koło minusowej fortuny. Miałem dość ale nie chciałem się poddać
    i przypadkiem oglądając na youtube film z tredingu wpadłem na bettradera i wyścigi konne w grudniu 2013 i tak zostało do
    dziś. Początki masakra strategia 1 ticka, zero pomysłu na swinga. Straty cięte były jak było za póżno, nie wiedziałem o co chodzi jak to się dzieje ze raz leci lay a zaraz back? Uczyłem się skrupulatnie przez ten okres i wyciągnąłem wnioski, kilka 
    z nich wam zdradzę, oto one:
     
    - wybieram tylko max dwa rynki
    - gram tylko lay lub back nigdy jednocześnie
    - kursy tylko od 3 do 10 nigdy niższe za duży bigos
    - jeśli czegoś nie rozczytam po wykresie niegram
    - tylko swingi od 3-10 ticków , 1 tick jest nieopłacalny
    - tylko z trendem
     
     
     
     
       
       
     

  11. Like
    Starun reacted to RobertoW1 in HORSE RACING TRADING   
    HEY 
    Ostatni raz wrzucam wyniki dzienne za dużo z tym kłopotu. Będę wrzucał tygodniówki. pozdrawiam
    Dziś bez reda
     
    BANK-      258,41
    PROFIT-    45,86
    RAZEM-   304,27
     
     

  12. Like
    Starun got a reaction from ThePoints in Horse - Lay technic   
    ok dzieki kejsok
    Wiesz ja mam ogolnie jeszcze pare technik nie to, ze cos znalazlem i juz sie podniecam, ale po prostu byłem ciekaw waszej opinii
    Powiem tak ja nie lubie tracić nawet 0,01 euro i dla tego może ta metoda, aż tak mi się spodobało bo na 100 wyscigow mam 100 wygranych przy spokojne grze.
    Ok dzieki za wsze zdanie bede dalej myslal
  13. Like
    Starun got a reaction from ThePoints in Horse - Lay technic   
    Witam was serdecznie:)
    Otóż chciałem nie tyle aby wam zaprezentować moją technikę gry, ale chciałbym jakieś wnioski otrzymać Już na betfair gram prawie rok. Zyski są nawet dobre, ale nie na pewno takie jak u innych z was. No to zaczynam
    Otóż moja technika polega tak jak w temacie na Lay'owaniu koni, ale nie tak jak robiła Maria ustalając progi na niskich kursach aby straty były małe ja robię całkiem inaczej gdyż próbując jej metody właśnie więcej traciłem niż zyskiwałem tak próbowałem parę miesięcy temu i ta technika w ogóle mi do gustu nie przypadła.
     
    Moja Technika jest dobra dla tych co mają mały kapitał nawet 5 euro wystarczy zasady tej techniki:
    - nie grać na szybkich wyścigach : 5f,6f,7f,1m -> kursy ulegają szybkiej zmianie można na tym wiadomo dobrze zarobić, ale też dostać ostry poślizg i właśnie ja na tych wyścigach przegrywałem
    - unikać wyścigów o zbyt dużym stopniu zróżnicowania kursów między koniami (dotyczy długich wyścigów)
    Back:
    2,11
    3,25
    25
    110
    120
    240
    330
    itd.
    Tutaj w tych wyścigach raz wtopę zgarnąłem i unikam też takich, ale nie ukrywam też czasami na nich gram, bo kursy mogą się wyrównać
    - BARDZO MOCNA PSYCHIKA I CEL!! Najważniejsza zasada - ile w danym dniu chce się wygrać i tego się trzymać i ile wyścigów ja mam rozpisane ile wyścigów gram i ile sobie chce wygrać (to dopiszę na koniec postu)
     
    Przynudziłem trochę więc teraz piszę konkrety:
     
    *Otóż moja technika polega na Lay;owaniu koni w systemie LAY powyżej 40+ podczas gdy wyścig się kończy 3/4 wyścigu. Nawet jak się zdarza już kursy:
    Back: Lay
    30      55         kurs na Lay:40
    to i tak przyjmie także czuje sie swodobnie
    ale bardziej sie trzymam jeszcze wyzszych kursow 50,60...a nawet 100
     
    a teraz do stawkowanie - jak pisałem, że wystarczy nawet zaczac od 5 euro + osiągnieciem jakieś dniowego progu
    GRAM TAK: założmy biegnie w gonitwie 13 koni kończy się już wyścig widać po ruchu kursów albo można inaczej i czasowo można sprawdzić ile każda gonitwa trwa
    no to już końcówka wyścigu kursy już się jakos ustawiają.
    Stawiam 0,1 euro na konia po kursie 50 LAY.
    DOBRA ALE SYSTEM BETFAIR MA MIN. STAWKOWANIE 2 EURO
    Doświadczenie traderzy wiedzą ze to można ,,ominąć"
    stawia się 2 euro na Lay konia po kursie 1,01
    potem na tym samym obstawianiu podwyższa się do tego zamierzonego 2,1 euro
    wyskakuja dwa kuponiki jeden
    1.->kurs                   stawka
          1,01                   2
    2.->kurs                   stawka
          1,01                   0,1
    KASUJEMY ten ze stawką dwa zostawiamy ten z 0,1
    i mamy sytuację
          kurs                   stawka
          50                      4,90       
    wyścig się kończy i mamy 0,1 euro (groszę prawda, ale tak jak wspomniałem dla tych co mają mały wkład)
    I teraz dalej teraz to najważniejsze PSYCHIKA I CEL
     
    Ja robiłem dużo błędów jak ten system stosowałem waliłem ile da się gonitw dziennie czasem z dniówką po 100 euro czasami mniej a czasami wiecej, ale zdarzało się, ze traciłem.
     
    Najlepiej ustalić sobie na początku z małym kapitałem tak 10,15 wyścigów dniowo potem zmniejszyć
    ale..
     
    Nie chcemy ciągle groszy zarabiać jaki to ma sens
    Przedstawie wam jak ja robiłem na kapitale 100 euro:
    Grałem pare wyscigów dniowo różnie - większy kapitał wieksze zyski oraz ryzyko. Z takim kapitałem nie bawimy się już na grosze tylko np: juz po 2,3 euro pare wyscigów i mamy założmy 15 euro i basta
     
    Teraz porównywanie (dzień)
    Kapitał 5 Euro              Cel - 1,2 Euro mało, ale.......          
    2 euro x 30 dni= 60 euro, ale potem zwiekszamy i tutaj PSYCHOLOGIA IDZIE W GRE.
    Ludzie traca głowe i chca szybko odzyskac to co przegrali, ale to ich pograza. Trzeba stopniowo zaczac malymi kroczkami 30 dni to malo, ale po 3 miesiacach juz mozna z groszy zrobic ladny kapital do gry i w tedy mamy wieksze pole dzialania
    a pamietajmy 1Euro to u nas ponad 4 zł !!! Także też tak trzeba patrzeć
    Ja też mam zasadę: 100 Euro kapitału dobijam do 150 i wypłacam sobie 50 Euro.!!
     
    Aby nie było za różnowo dam pare wad wg. mnie :
    - w przypadku przegranej duza strata (najwiekszy bol)
    - brak płynosci w kursach moze spowodowac zła ocene sytuacji
    - Nie dostosowanie się do OSOBISTYCH ZASAD może narazić tak samo na stratę
     
    Nie dopisałem jeszcze, że także obserwuje formy konii CO JEST NA PRAWDĘ WAŻNE!!
    NA wykres mało kiedy patrze (nie okłamuje, jeszcze dobrze nie umiem ich czytać)
     
     
    PODSUMOWANIE:
    Ogólnie stosując wiele technik nie potrafiłem dobrać dla siebie dobrej, ale ta mi daje wreszcie solidne zyski na 7 dni 200 Euro (dla mnie to w sam raz), bo nie ryzykuje. Niestety na tej metodzie nie sadze, ze kokosow sie dorobie, bo nie mam az takiej psychiki, aby az tyle ryzykowac.
    Traderzy moga mnie zbesztac za to, bo raczej nie ma ona zbytnio nic wspolnego z tradingiem, ale dodam, ze przy wiekszych stawkach czasami greenuje, ale właśnie chce tutaj dostać dużo rad jakiś wniosków i może dodatkowych informacji nawet jak będą ostre, bo wiadomo trzeba zbierać doświadczenię
     
    Zastanawiałem się czy nie wysłać jakiegoś screena z zarobkami tej metody, ale teraz nie mam za bardzo dobrej sytuacji i wolalbym aby to wygladalo przejzyscie, a nie z minusami (bo ostatnio stracilem niestety na pilce noznej duzo) i z mieszaniem roznymi technikami gry, ale jeśli wyjdzie DYSKUSJA w temacie oczywiscie wrzuce coś
     
    Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale i tak nie sądze, że jeszcze wszystko opisałem
     
    Pozdrawiam was i zapraszam do dyskusji
  14. Like
    Starun got a reaction from sebo2255 in Horse - Lay technic   
    ok to tak jeszcze.
    caciavita - ile czasu ale to tą metoda czy ogolnie?? Chciałem wrzuć screena, ale otoz na wynikach nie mam przejrzystych statystyk, za duzo ostatnio kombinowalem i musialbym duzo screenow narobic aby to jakos widoczne bylo. Pogram z tydzien jak bedzie czas i jak dalej bedzie sens to wrzuce tutaj pare screenow.
     
    Yavor . Troche nie zrozumialem nie ukrywam to co napisałeś. Ja to napisałem już wcześniej śledzie kursy gdy sa płynne w róznicy kursach miedzy back, a Lay góra 20. Przy gonitwie Live i w ostatnich sekundach wyscigu z widocznymi liderami oraz nie na krotkich wyscigach i na dodatek od wczoraj w programie jeszcze gram na 1 ticka to juz naprawdę nie wiem co by musiało sie dziać aby stracić wszystkie konie musiałby sie przewrócić a mój zostać (chociaz jakby tak brać na logike tak tez moze byc)
     
    Gomess  - rozumiem twoje rozgoryczenie, ale jak wczesniej pisalem wczoraj to sobie solidnie przemyslalem i porownywalem i zdalem sobie sprawe, ze wszedzie tak moze byc na kazdym rynku (wiadomo mowimy o in-play jakbym umial przewidywac co dzieje sie w kursach przy pre-play nie robilbym zamieszania ta technika). Stwierdzilem, ze kazda gra w in-play to czyste przewidywania nawet jak ktos ma system, ze poleci jedna bramka co mu daje zysk to nie jest pewne, ze zaraz poleci pare pod rzad co mu da strate tego sie nie przewidzi, a w koniach to juz całkiem.
    Widzisz Gomes, a jak sie udal w 100 przypadkach i w kolejnych 100 sie uda i w nastepnych?? To moza tak gdybac ciagle i po ilus tam wyscigach trafi mi sie wtopa, ale akurat tyle zarobilem, ze jest sporo do przodu nie poczuje zbytnio tego nawet jak to bedzie 50% kapitalu bo i tak bede na plusie, a jak to powiedziala wczesniej osoba (maja wiecej wygranych niz przegranych), a w tym przypadku może to niemalże przegrane można zredukować do 0
     
    Powiem, że oczekiwałem innego celu oceny tego Nie chodzi o pobłażliwość, ale raczej jakby można było co poprawić, do informować się i dalej udoskonalać
  15. Like
    Starun got a reaction from sebo2255 in Horse - Lay technic   
    Witam was serdecznie:)
    Otóż chciałem nie tyle aby wam zaprezentować moją technikę gry, ale chciałbym jakieś wnioski otrzymać Już na betfair gram prawie rok. Zyski są nawet dobre, ale nie na pewno takie jak u innych z was. No to zaczynam
    Otóż moja technika polega tak jak w temacie na Lay'owaniu koni, ale nie tak jak robiła Maria ustalając progi na niskich kursach aby straty były małe ja robię całkiem inaczej gdyż próbując jej metody właśnie więcej traciłem niż zyskiwałem tak próbowałem parę miesięcy temu i ta technika w ogóle mi do gustu nie przypadła.
     
    Moja Technika jest dobra dla tych co mają mały kapitał nawet 5 euro wystarczy zasady tej techniki:
    - nie grać na szybkich wyścigach : 5f,6f,7f,1m -> kursy ulegają szybkiej zmianie można na tym wiadomo dobrze zarobić, ale też dostać ostry poślizg i właśnie ja na tych wyścigach przegrywałem
    - unikać wyścigów o zbyt dużym stopniu zróżnicowania kursów między koniami (dotyczy długich wyścigów)
    Back:
    2,11
    3,25
    25
    110
    120
    240
    330
    itd.
    Tutaj w tych wyścigach raz wtopę zgarnąłem i unikam też takich, ale nie ukrywam też czasami na nich gram, bo kursy mogą się wyrównać
    - BARDZO MOCNA PSYCHIKA I CEL!! Najważniejsza zasada - ile w danym dniu chce się wygrać i tego się trzymać i ile wyścigów ja mam rozpisane ile wyścigów gram i ile sobie chce wygrać (to dopiszę na koniec postu)
     
    Przynudziłem trochę więc teraz piszę konkrety:
     
    *Otóż moja technika polega na Lay;owaniu koni w systemie LAY powyżej 40+ podczas gdy wyścig się kończy 3/4 wyścigu. Nawet jak się zdarza już kursy:
    Back: Lay
    30      55         kurs na Lay:40
    to i tak przyjmie także czuje sie swodobnie
    ale bardziej sie trzymam jeszcze wyzszych kursow 50,60...a nawet 100
     
    a teraz do stawkowanie - jak pisałem, że wystarczy nawet zaczac od 5 euro + osiągnieciem jakieś dniowego progu
    GRAM TAK: założmy biegnie w gonitwie 13 koni kończy się już wyścig widać po ruchu kursów albo można inaczej i czasowo można sprawdzić ile każda gonitwa trwa
    no to już końcówka wyścigu kursy już się jakos ustawiają.
    Stawiam 0,1 euro na konia po kursie 50 LAY.
    DOBRA ALE SYSTEM BETFAIR MA MIN. STAWKOWANIE 2 EURO
    Doświadczenie traderzy wiedzą ze to można ,,ominąć"
    stawia się 2 euro na Lay konia po kursie 1,01
    potem na tym samym obstawianiu podwyższa się do tego zamierzonego 2,1 euro
    wyskakuja dwa kuponiki jeden
    1.->kurs                   stawka
          1,01                   2
    2.->kurs                   stawka
          1,01                   0,1
    KASUJEMY ten ze stawką dwa zostawiamy ten z 0,1
    i mamy sytuację
          kurs                   stawka
          50                      4,90       
    wyścig się kończy i mamy 0,1 euro (groszę prawda, ale tak jak wspomniałem dla tych co mają mały wkład)
    I teraz dalej teraz to najważniejsze PSYCHIKA I CEL
     
    Ja robiłem dużo błędów jak ten system stosowałem waliłem ile da się gonitw dziennie czasem z dniówką po 100 euro czasami mniej a czasami wiecej, ale zdarzało się, ze traciłem.
     
    Najlepiej ustalić sobie na początku z małym kapitałem tak 10,15 wyścigów dniowo potem zmniejszyć
    ale..
     
    Nie chcemy ciągle groszy zarabiać jaki to ma sens
    Przedstawie wam jak ja robiłem na kapitale 100 euro:
    Grałem pare wyscigów dniowo różnie - większy kapitał wieksze zyski oraz ryzyko. Z takim kapitałem nie bawimy się już na grosze tylko np: juz po 2,3 euro pare wyscigów i mamy założmy 15 euro i basta
     
    Teraz porównywanie (dzień)
    Kapitał 5 Euro              Cel - 1,2 Euro mało, ale.......          
    2 euro x 30 dni= 60 euro, ale potem zwiekszamy i tutaj PSYCHOLOGIA IDZIE W GRE.
    Ludzie traca głowe i chca szybko odzyskac to co przegrali, ale to ich pograza. Trzeba stopniowo zaczac malymi kroczkami 30 dni to malo, ale po 3 miesiacach juz mozna z groszy zrobic ladny kapital do gry i w tedy mamy wieksze pole dzialania
    a pamietajmy 1Euro to u nas ponad 4 zł !!! Także też tak trzeba patrzeć
    Ja też mam zasadę: 100 Euro kapitału dobijam do 150 i wypłacam sobie 50 Euro.!!
     
    Aby nie było za różnowo dam pare wad wg. mnie :
    - w przypadku przegranej duza strata (najwiekszy bol)
    - brak płynosci w kursach moze spowodowac zła ocene sytuacji
    - Nie dostosowanie się do OSOBISTYCH ZASAD może narazić tak samo na stratę
     
    Nie dopisałem jeszcze, że także obserwuje formy konii CO JEST NA PRAWDĘ WAŻNE!!
    NA wykres mało kiedy patrze (nie okłamuje, jeszcze dobrze nie umiem ich czytać)
     
     
    PODSUMOWANIE:
    Ogólnie stosując wiele technik nie potrafiłem dobrać dla siebie dobrej, ale ta mi daje wreszcie solidne zyski na 7 dni 200 Euro (dla mnie to w sam raz), bo nie ryzykuje. Niestety na tej metodzie nie sadze, ze kokosow sie dorobie, bo nie mam az takiej psychiki, aby az tyle ryzykowac.
    Traderzy moga mnie zbesztac za to, bo raczej nie ma ona zbytnio nic wspolnego z tradingiem, ale dodam, ze przy wiekszych stawkach czasami greenuje, ale właśnie chce tutaj dostać dużo rad jakiś wniosków i może dodatkowych informacji nawet jak będą ostre, bo wiadomo trzeba zbierać doświadczenię
     
    Zastanawiałem się czy nie wysłać jakiegoś screena z zarobkami tej metody, ale teraz nie mam za bardzo dobrej sytuacji i wolalbym aby to wygladalo przejzyscie, a nie z minusami (bo ostatnio stracilem niestety na pilce noznej duzo) i z mieszaniem roznymi technikami gry, ale jeśli wyjdzie DYSKUSJA w temacie oczywiscie wrzuce coś
     
    Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale i tak nie sądze, że jeszcze wszystko opisałem
     
    Pozdrawiam was i zapraszam do dyskusji
×
×
  • Create New...