Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
czajekmilenium

Czajekmilenium pre play TENIS

Recommended Posts

Witam !

Tenisem interesuje sie od 5 lat. Na betfair gram od 3 lat z róznymi skutami. Głównie handlowalem na rynkach " in play ". Moja taktyka była nawet skuteczna. Głównie gralem niskie kursy lay. Czesto sugerując sie duzymi zakladami stawianymi na dany zaklad. Co przyniosilo oczekiwane efekty. Jednak moja pazerność i dość słaba psychika decydowala o tym ze nigdy na betfair nie dorobilem sie duzej kasy. Postanowilem teraz pograc pre play. Kiedys gralem pre play i wychodzilo mi to dość dobrze, jednak osiaganie zbyt malych zyskow. Zawsze sklaniało mnie ku grze in play. Bede podawal typy na forum, moze ktoś z was na tym skorzysta.

Postanowilem teraz pograc pre play. Kiedys gralem pre play i wychodzilo mi to dość dobrze, jednak osiaganie zbyt malych zyskow. Zawsze sklaniało mnie ku grze in play.

Kazdy predzej czy pozniej musi z tym problemem sobie poradzic .

Jak nie potrafi ,to raczej bym sie sklanial do stwierdzenia ,ze trading nie jest dla tej osoby .Bo oczywiscie tak jak nie kazdy jest lekarzem czy prawnikiem tak nie kazdy bedzie traderem .

Zycze powodzenia i uporania sie z tym problemem !

Na jutro już widze pare okazji do zarobku

1 Kohlschreiber P. - Dolgopolov O. ( Back Dulgopolov 1.76 ) 85% szans na spadek kursu

2 Malisse X. - Murray A ( Lay Murray 1.18 ) 95 % szans na wzrostu kursu

witamy na Forum - zycze samych greenow. Mam nadzieje, ze wszyscy skorzystaja a ja na bank bede tu zagladal. Typy podawaj w Rynku Traderow - teraz taka moda - wiecej osob bedzie moglo skorzystac.

Fajnie, ze zajmujesz sie tenisem - kiedys sie w tym obracalem i szlo mi calkiem ok. W zasadzie sam nie wiem czemu przesiadlem sie na pilke. Moze Twoje typy zmotywuja mnie do dzialania znow na kortach :)

Dorzucam jeszcze dwa mecze

3. Cilic M. - Clement A. 1.43 back Cilic

4. Mannarino A. - Simon G. 1.49 back Simon

Przewiduje tutaj nie duze spadki ( 2-4 ) ticki