Skocz do zawartości
News Ticker
  • This is a news ticker
tomciopogromcio

Czy ten trading jest dla mnie??

Promowane odpowiedzi

Witam, wczoraj pierwszy raz usłyszałem o tradingu sportowym i mnie zaciekawił, ale czy jest dla mnie? W bukmacherce siedze 2 lata, rekreacyjnie. Gram kilka singli dziennie, czasami duble bardzo rzadko tasiemiec pójdzie. Gram za 5 zł, tasiemce za 2 zł, po tych dwóch latach 600 zł na minusie. Coraz lepiej mi idzie, ale wciąż gram na minusie lekko (ostatnia wpłata 3 miesiące temu 60 zł wyzerowała się na koncie właśnie dzisiaj, choć był już moment sporego plusa :/). Nie oczekuję mega kokosów, traktuję to jako dobrą zabawę, ale nie chciałbym na niej także tracić, więc np. 100 zł zysku w miesiącu przynajmniej na starcie będzie bardzo zadowalające. Ale mam problem, jestem studentem dziennym i żyję wciąż z "kiesoznkowego" xD. Tak więc mój maksymalny budżet na teraz (i jeszcze jakiś czas) to 100 zł!! Nie chciałbym by tu także okazało się, że to wtopię (początki bukmacherki były tragiczne w porównaniu do teraz, a wciąż nie jest ekstra). Oczywiście zaczne od zaznajomienia się pożądnie z tematem, ale nadal nie będę miał kompletnie doświadczenia, tak więc czy stosując się do wszystkich rad stąd wtopa jest dużą szansą? Z tego co słyszałem (tylko kilka zdań) to to polega trochę na tym co kontrowanie w bukmacherce, ale nie na jak najmniejszą stratę, tylko na pewny zysk (w bukmacherce też tak się da), tylko, że tutaj dzięki lepszym kursom jest to dużo łatwiejsze do osiągnięcia? To bym już trochę kumał, chociaż mistrzem kontr też nie jestem. To polecacie mi przeżucić się na to, czy nadal próbować bukmacherkę? konta na betfair jeszcze nie mam, więc może zakładem bez ryzyka udało by się jeszcze chociaż podwoic/potroić kapitał, 2€ tutaj minimalny zakład, to 20€ kapitału na pewno jest strasznie mało.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Witaj