Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
azbest1910

Gram w zielone - Azbest

Recommended Posts

WTOREK 11.12.2012

Dzień poprawny gdzyby nie końcówka. Na meczy Bradforf - Arsenal Nadziałem sie na bramke na rynku 2.5. Postanowiłem czekać bo grali jak patałachy. Jak to zwykle Arsenal. Wyczekałem do połowy. Uciołem straty do 5ciu a reszte odrobiłem scalpem przez 6 min 2 połowy.

post-3362-0-85307900-1355387453_thumb.pn

ŚRODA 12.12.12

ŚWIĘTY dzień ! dzień nowi i zakupów. Koniec świata. ITD. Dla mnie dzień zarobeczku. Pobiłem rekord dnia, a i tak sie ograniczałe przez cały dzien zeby nie zepsuć ;] Dobry handel z rana pozwolił spojrzeć na dzień optymistycznie

post-3362-0-71739100-1355387563_thumb.pn

Rynki na + 25

Rynki na - 0

Rynki na 0 0

Strike rate 100%

Najwiekszy red : ------

Największy green: 11.60

ZYSK/STRATA: 57.67 ojro

Stank konta na tą chwilę €335.80

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy rynkach +1.5 bramki 60% straty, przy +2.5 ok 35%. Przy 0.5 100% :D

calego meczu nie gram na pewno. po 60 minucie kursy sie robia wysokie i nie jest to juz tak oplacalne jak w pierwszej połowie meczu. Ani Lay ani back juz wtedy nie jest opłacalny. Np duze zarobki zrobilem wczoraj na klubowych mistrzostwach i dzisiaj na Chelsea. Ale podsumowanie wkleje jutro. Po ok 18 euro na meczu robilem. To dlatego ze jak masz kurs na Lay 1.19 to jest miód ;] jeden tick i masz zarobek ok 2 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CZWARTEK 13.12.2012

ładnie mi ostatnio wychodzi handlowanie na tych klubowych mistrzostwach swiata. Rynki plynne i duże wachania. Z Chelsea bylo podobnie. Pozniejszy handel to lekkie dopełnienie dnia. Jeden eurach dopełnienia pod koniec meczu Assecco.

post-3362-0-80866700-1355603121_thumb.pn

PIĄTEK 14.12.2012

Eh ;] Pomyłka na meczu naszych kopaczy. Wcisnołem przycisk nie wiem dla czego za szybko ( w trakcie wykonania rzutu wolnego zamiast po) a później juz tylko reka czy tam faul na polu karnym, juz nawet nie wiem. W ogole to błąd był taki ze rynek równiez byl pomylony bo to byl 0.5. próbowalem odrobic troszke na 1.5 sadzac ze polskie patałachy nie strzela jeszcze jednej bramki. Cóż. Poczatek i koniec grania w piatek. Straciłem 1/3 banku i nie bylo i do smiechu.

post-3362-0-18143300-1355603387_thumb.pn

Ładna tabelka prawda ;] Lubie to mile widziane ha !

KOKO Dżambo i do przodu ;]

Rynki na + 8

Rynki na - 2

Rynki na 0 0

Strike rate 80%

Najwiekszy red : -56,93

Największy green: 10.38

ZYSK/STRATA: -63.85 ojro

Stank konta na tą chwilę ok €220

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strata na pewno boli, jednak widząc Twoje wyniki z poprzednich dni myślę, że w ciągu kilku dni odrobisz tą stratę :) widzę że gramy podobnym sposobem na rynkach u/o, jednak u Ciebie częściej widnieją rynki u/o 1.5 czego ja nie tykam :) Ile ticków starasz się złapać na jednym wejściu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOBOTA 15.12.2012

Pożadnie sie wkurwiłem. Tak mnie zdenerwowała ta piatkowa bomba ze nie podarowałem zadnego dogodnego rynku w sobote. Wyszlo ponad 30 rynków, duzo ale opłacało sie. Mimo wtopy -46 euro zanotowałem dzienny rekord zysku. Gdyby nie ta wtopa ugrałbym prawie 90 euro. Połowa straty odrobiona. Osttanio ktos mnie pytał ile ticków staram sie wyciagnac. W sobote i niedziele sprobowalem innej metowy, kupienia Laya i czekania, a nie natychmiastowego odsprzedawania tick offsetem. Ta metode stosowac moze wylacznie dla meczy które maja streamy na bet365 bo tam jest najszybszy mozliwy obraz (1sec straty), canal plus tez jest wolniejszy o jakies 3 sec. Efekty widac gołym okiem. Odrobiłem połowe piatkowej bomby.

post-3362-0-65235900-1355698765_thumb.pn

post-3362-0-79115900-1355698778_thumb.pn

NIEDZIELA 16.12.2012

Standardowo duzy dochód przyniosł mi finał klubowych mistrzost świata. Te rynki byly dosyc ociezałe a co za tym idzie bardzo dochodowe. Poranny mecz Primiera division podobnie. Przez caly dzien taktyka z czekaniem ( to te powyzej 7 euro). Rynki 0.5 bramki to wchodzenie przed meczem jaknajlepszym kursem i 1-2 ticki i sprzedaz. Co ciekawe ten rynek na barcelonie zajoł mi 12 minut ! Ja jebe jak na tej druzynie wolno spada kurs ;] nie polecam. REKORD ! ponad 91 euro dniówki. Odrobiłem i przegoniłem strate z piątku. Jutro wypłace troche pieniedzy. Pozdro

post-3362-0-88346600-1355699085_thumb.pn

Rynki na + 44

Rynki na - 1

Rynki na 0 0

Strike rate 97,8%

Najwiekszy red : -46,76

Największy green: 19.03

ZYSK/STRATA: 133,03

Stank konta na tą chwilę ok €364,19

Share this post


Link to post
Share on other sites

na poczatek małe sprostowanie. W ostatnim dniu wkradł mi sie błąd. i dołączyłem do niedzieli 2 rynki z soboty. sevilla. Wiec dniówka nie 91,82 tylko 84,22, ale to i tak rekord.

PONIEDZIAŁEK 17.12.2012

Dosyć mało meczy już bedzie bo sie niektóre ligi zakończyły. Zostały na szczescie te najsilniejsze. Dzień poprawny. Ciagle próbuje grac z poczatkiem meczu na rynku O/U 0.5 na1-2 ticki ogladajac mecz. Miło to wychodzi

post-3362-0-39040800-1355869059_thumb.pn

WTOREK 18.12.2012

Dzisiaj jeszcze mniej sesownych meczy. Coś tam uciułałem. Nie ma co pisac. 2 dni bez reda.

post-3362-0-01410400-1355869157_thumb.pn

Rynki na + 14

Rynki na - 0

Rynki na 0 0

Strike rate 100%

Najwiekszy red : ---

Największy green: 16.05

ZYSK/STRATA: 50,01

Stank konta na tą chwilę ok €344,69 (wypłaciłem 52 euraki wczoraj).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie za dużo ryzykujesz wchodząć in play 0,5 gola w początek meczu? Gdzie pewnie stawkę masz wysoką a kurs potrafi stać nieraz długo w miejscu albo czasem nawet spaść? owszem oglądając zawsze można reagować, ale wydaje mi się, że i tak za wysokie ryzyko nawet jeśli to są dwa tiki. O szybkie gole w pierwszych minutach przecież nie trudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o gole w kazdej minucie nie trudno, ale zazwyczaj pierwsze 4-6 min to badanie przeciwnika a to dobry czas na gre. Jedynie bardzo dobry zysk sprawia ze to sie opłaca. kluczem jest dobre ustawienie sie w koszyku do skupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ŚRODA 19.12.2012

Dosłownie jeden mecz wystarczył abym był zadowolony z dnia. Bez pazerności, spokojniutko. Dla wszystkich tych którzy lubią skupiać się na jednym meczu na raz.

post-3362-0-99330200-1356043451_thumb.pn

CZWARTEK 20.12.2012

Moim zdaniem z tego co było dostepne dzisiaj, czyli 3 meczy Primiera Division to super wynik. Taktyka ciagle ta sama. Nic mi wiecej nie wystarczy. 5 dni bez reda.

post-3362-0-78904800-1356043796_thumb.pn

Rynki na + 9

Rynki na - 0

Rynki na 0 0

Strike rate 100%

Najwiekszy red : ---

Największy green: 26.26

ZYSK/STRATA: 63,55

Stan konta na tą chwilę €408,24

Swoje założenie praktycznie już osiągnołem a mamy 20 dzień miesiąca. Biorąc poprawkę na to ze po drodze wypłaciłem już ponad 155 euro to założenie zrobiłbym juz ponad tydzien temu. Na ta chwile zarobiłem na czysto od poczatku miesiaca jakies 350 ojro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez redów !!! szczerze nigdy bym nie przypuszczał ,że to się może udać na kopanej in play (na underach). W nowym Roku to dniówki trzy cyfrowe będziesz robił.Gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIĄTEK 21.12.2012

Od niedawna stosuje od czasu do czasu swój patent grania, ale niestety nie bede tego nikomu zdradzał. Kazdy musi miec jaka swoja tajemnice. Niektóre patenty przynosza wymierne korzyści. mimo lekkiej pomyłki na valecji (nie wcelowałem w przycisk Back tylko Lay) dzien w konsekwencji bardzo udany. Jestem z niego bardzo zadwowolony.

post-3362-0-62247900-1356210233_thumb.pn

SOBOTA 22.12.2012

Sebo wyżej pisał bardzo mile na temat mojej gry. Życzył mi trzycyfrówek od nowego roku przy takiej progresji. Powiedziałem sobie chrzanić to ! dlaczego nie dzisiaj ? Czemu mam czekać do nowego roku skoro mi tacy sympatyczni ludzie zewsząd życza powodzenia. REKORD 151 euro dniówki. Sebo, z dedykacja ;]

post-3362-0-86579900-1356210395_thumb.pn

Rynki na + 15

Rynki na - 1

Rynki na 0 0

Strike rate 93,7%

Najwiekszy red : -34,88

Największy green: 31.94

ZYSK/STRATA: 192,81

Stan konta na tą chwilę €601,05

Edited by azbest1910

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie greeny takim bankiem na takich rynkach. Tylko pozazdrościć. Ja również testuję podobną strategię do twojej i faktycznie, ryzykowna ale ładnie to wygląda. Powodzenia i samych greenów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...