Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
Barbarossa

Moje początki-TENIS IN-PLAY

Recommended Posts

Witam

Na początku chciałem się przywitać. Tradingiem zająłem się od bardzo niedawna. Z racji tego że choruje przewlekle  :(  dużo czasu spędzam w domu, postanowiłem jakoś zagospodarować wolny czas. Kiedyś zajmowałem się bukmacherką z różnym skutkiem :P . Teraz postanowiłem spróbować sił w tradingu. W kwietniu powoli zacząłem się zapoznawać z tematem tradingu. Od maja zacząłem trochę grać w ramach nauki-oczywiście za małe stawki-głównie tenis in-play. Prosiłbym o dużą wyrozumiałość zarówno  kwestiach technicznych dotyczących  forum jak i na temat mojej gry  :)  Bo jak zaznaczyłem na początku jestem bardzo bardzo początkujący :rolleyes:  W załącznikach dodałem krótką historię swojej gry z maja (mam nadzieję że będzie można je odczytać )  Gram dosyć pasywnie z racji tego , że dopiero się uczę wszystkiego. Nie posiadam także żadnego programu do tradingu. Liczę na pomoc i rady doświadczonych użytkowników forum . Pozdrawiam

post-9249-0-53992900-1432933815_thumb.jp

post-9249-0-74082500-1432933824_thumb.jp

post-9249-0-27795600-1432933834_thumb.jp

Witam.

Mnie się bardzo podoba chociaż mam mało do gadania bo sam dopiero zaczynam.

Mógłbyś pokrótce opisać jak grasz, przyjemniej by się czytało :)

Co do programy to Cymatic Trader http://www.cymatic.co.uk/ jest darmowy i na początek (jak może i dłużej) powinien Ci starczyć.

Jest prosty w użyciu, a w razie pytań chłopaki coś doradzą :)

Powrotu do pełni zdrowia, wytrwałości i powodzenia w tradingu życzę, 

Niech zielony będzie z Tobą :)