Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
Sign in to follow this  
DIPSYMAN

Zmiana waluty na koncie BF

Recommended Posts

Nie dziwię się po prostu żartuje :) Sam chętnie się dowiem jak zmienić walute na bf i na skrillu najlepiej też, bo juz kiedyś chciałem to zrobić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba zamknąć konto BF i otworzyć nowe w innej walucie. Oczywiście konieczna jest ponowna weryfikacja.

Edited by biedak

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w związku z rozmową o euro po 3 zł z shoutboxa ? :D

już kiedyś chciałem to zrobić a teraz wróciła motywacja ..............czyli jak to zrobić ? sorry ale pisałem nie czytając Waszych postów tylko pijąc piwko.

Edited by DIPSYMAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej by było jakby się dało mieć 2 konta w różnych walutach albo subkonto w drugiej walucie - coś na kształt Skrilla jak masz VIP-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z racji iż dosłownie przed chwilą zmieniłem swoją walutę na betfair nieco opiszę w jaki sposób to najłatwiej zrobić, najszybciej, generalnie krok po kroku. 

1. Przede wszystkim, w pierwszej kolejności należy wypłacić wszystkie środki jakie się ma na koncie- nie ważne gdzie, na skrill lub netteler (oczywiście poczekajcie z zamknięciem konta aż kasa dojdzie). W przeciwnym razie cała kasa przepadnie. 

2. Następnie należy swoje aktualne konto zamknąć- najłatwiej chyba skontaktować się na live chacie z konsultantem BF (wpisujemy w google "chat betfair" i mamy link). Tam możemy wyjaśnij co chcemy zrobić, albo od razu napisać, by konsultant zamkną w Twoim imieniu konto- oczywiście wcześniej zapyta się o kilka danych osobowych. Gdy konto zostanie zamknięte (konsultant Nas poinformuje, że już to zrobił), trzeba OSOBIŚCIE ZADZWONIĆ do betfair- konsultant Nam poda numer, ale jest on błedny, bo on poda numer dla Brytoli. Ja dzwoniłem pod ten numer:  0044 203 059 8888 - jest on do znalezienia w Contack us (na dole strony). Można poprosić o to, by oni do Nas zadzwonili, ale nie ma gwarancji, że będzie to relatywnie szybko (info od konsultanta), więc lepiej samemu dzwonić. 

3. Jak wybraliśmy numer musimy połączyć się z odpowiednim działem klikając odpowiednią cyfrą (chyba 4 to było). Potem od razu łączy się z Nami konsultant, pyta się w czym może pomóc. Mówimy, że zamknęliśmy swoje stare konto, chcemy otworzyć nowe w nowej walucie. On Nas się tam pyta jaki był login starego konta, czy dane zostają bez zmian, wybieramy nowe pytanie bezpieczeństwa i nowy login- nie może on być taki sam. (najlepiej im literować login by pomyłki nie zrobili, choć potem i tak przychodzi do Nas mail ze wzystkimi informacjami). Co najważniejsze- pyta Nas się w jakiej chcemy walucie. Co ważne- można zmienić maila, którego używamy w betfair. 

4. Nie bać się, jak czegoś nie zrozumiecie, to oni starają się wytłumaczyć o co im chodzi- mi np. czytał miejscowość (a mam miejscowośćz polskimi znakami) i nie rozumiałem co on mówi do mnie, to normalnie, grzecznie powiedział, że pyta się o adres. Jeżeli przez telefon zostało wszystko wyjaśnione to po kilku minutach na maila przychodzi do Nas potwierdzenie o założeniu nowego konta, w nowej walucie, nowym loginie. Ja miałem na początku problem z zalogowaniem- niby hało złe, ale kliknąłem "Forgot password" i od razu zmieniłem. 

5. Jak się zalogujemy to wiadomo- jakieś depo by się przydało. I tutaj jest problem- ja używam Skrilla i w momencie gdy chciałem zrobić depo wyskakiwało mi coś takiego: 

betfair.thumb.jpg.fe10ef0ef280c45673220b

Niestety, jest to problem, że jeżeli robiliśmy depo z tego samego skrilla, co teraz chcemy zrobić to to nie wchodzi. Zmiana maila na skrillu też nie pomaga, bo bf rozpoznaje konto po numerze, nie po emailu. Oczywiście trzeba napisać na czacie do nich, wyjaśnić info, załączyć screena najlepiej. Mnie obsługiwała Arina- trochę grzebała w koncie, 2x nie potrafiła tego zmienić, ostatecznie coś zrobiła, kazała mi się wylogować, zalogować i spróbować zrobić depo- no i się udało. Wniosek prosty- nie trzeba zakładać nowego skrilla, Netka, wystarczy ich trochę na czacie pomęczyć.

6. Weryfikacj- trzeba ją zrobić ponownie, bo to jest tak jakby nowe konto (tak mi przynajmniej powiedzieli)

7. Co do konta Skrill i Netka- jeżeli kto używa obu to w mojej ocenie najlepiej jeden portfel mieć w PLN, drugi w walucie takiej jak na BF. 

Całość trwała jeen dzień, ale to tylko dlatego, że wypłata kasy idzie około 12h. Jak już kasa była na skrillu to wszystkie procedury związane z zamknięciem i otworzeniem konta + naprawienie możliwości depozytu z tego samego skrilla trwało nie dłużej jak 1h. Sama rozmowa przez telefon trwa około 10min ( mi zajęło to dokładnie 8min 19sek), nie wiem ile za to się płaci, bo mam abonament, dowiem się jak przyjdzie faktura.

UWAGA! Koniecznie, w celu założenia nowego konta z nową walutą, trzeba się kontaktować telefonicznie- nie mozna przez czat, nie można na stronie, tyko telefonicznie.

To chyba wszystko- jak jakieś pytania to śmiało, jeżeli coś niejasne- również.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dodam tylko że jak ktoś chce zmienić walutę na skrill to trzeba po prostu założyć nowe konto w nowej walucie i napisać do nich maila żeby zamknęli wam konto w starej walucie z jakimś małym uzasadnieniem np. że obecnie w dużej mierze używacie np. Euro i chcecie uniknąć ciągłych przewalutowań. Konta nowego możecie używać od razu a stare zamkną po jakimś czasie u mnie trwało to tydzień zanim zablokowali stare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...