Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
Sign in to follow this  
sira

Awaria bankomatu podczas wypłaty z Neteller

Recommended Posts

siema. mam problem, ostatnio chcialem wyplacic kase z Neteller w bankomacie Euronet i nie wydalo mi pieniedzy z tego okienka a kase z netka pobralo... ktos mial kiedys podobnie? dzwonilem do euronet ale odeslali mnie do netka, pisalem do netka odeslali mnie do euronet default_smile.png zadzwonilem znowu do euronet i powiedzieli mi ze mozliwe, iz za szybko wyslalem reklamacje do neteller skoro mnie odeslali bo transakcja jeszcze widniala jako zablokowana a nie przetworzona. teraz, gdy jest juz prztworzona wyslalem jeszcze raz reklamacje do neteller. nie otrzymalem zadnego potwierdzenia papierkowego jak zawsze to bywa poniewaz pierw bankomat wydaje karte, pozniej pieniadze a na sam koniec potwierdzenie. bankomat ulegl awari podczas wlasnie wydawania kasy. bede na biezaco informowal o przebiegu sprawy. moze sie komus w przyszlosci przyda czego nikomu nie zycze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie, mi już chyba ze 3 razy nie wypłacił bankomat kasy, nawet nie wiem czemu a z konta pobrali. Po 3-5 dniach wszystko na koncie ci wyregulują i kasa z powrotem wróci na konto  :P  Poczekaj pare dni, jak nie uregulują na koncie to wtedy interweniuj 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wypłacałem chyba ~300zł, które potrzebowałem na już, bankomat nie wydał kasy, kasa ze skrilla pobrana, reklamacja w ING odrzucila mnie do skrilla, skrill napisał że jak dostaną miesięczne rozliczenie bankomatu to oddadzą na konto, czekałem 3 tyg i dopiero wróciła kasa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na reklamacje napisana do netka dostalem taka odpowiedz:

"Thank you for your contact. We have reviewed the transaction in question, and found that they were processed successfully. We understand that you are claiming a dispute against a transaction with a merchant.
 
Please first contact the merchant directly to attempt to resolve your disputed transaction.  We can only assist you if the merchant is being uncooperative, or cannot or will not help you resolve your issue.
 
If you feel that you were charged wrongfully and if you would like to proceed with transaction investigation then complete the dispute form attached with this email.
 
Once it is filed as an official dispute, it can take up to a maximum of 45 business days for us to be able to take the proper actions and have an answer or resolution for you. 
 
Please send the completed dispute form to cards@neteller.com
 
Please feel free to contact us if you have any questions or concerns and we will be happy to assist you."

 

Bardzo ciekawe ze jeden odsyla do drugiego :)

@Tarpat tylko ze transakcja widnieje już jako zrealizowana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...