Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
Peszkin

Skrill - tymczasowo zablokowane konto (rozwiązanie problemu)

Recommended Posts

Ze skrilla korzystam na codzień i jakież było moje zdziwienie gdy 2 dni temu nie mogłem się zalogować i otrzymałem komunikat o "tymczasowym zablokowaniu konta". Wszelkie próby odzyskania hasła poprzez maila nie dały rezultatu, dopiero po rozmowie na naszym shoutboxie i przeszukaniu informacji w sieci, dowiedziałem się, że u niektórych użytkowników przeprowadzana jest ponowna weyfikacja konta.

Najszybsze rozwiązanie: Wystarczy wysłać zdjęcie dowodu osobistego (bądz innego dokumentu potwierdzającego tożsamość) na adres help@skrill.com, a następnie zadzwonić do polskiego konsultanta na numer +48 221 288 257, i powiedzieć że chcielibyśmy zresetować hasło i przesłaliśmy na podany email zdjęcia dokumentów, po około 2 min od rozmowy dostajemy wiadomość zwrotną z nowym hasłem na maila, a limity z naszego konta są zdjęte, bo jak się dowiedziałem w momencie tymczasowej blokady konta mamy nałożony limit transakcji na 12,5k euro na 60 dni. (albo 6 miesięcy, nie pamiętam dokładnie), natomiast karta skrilla działa normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj próbuje się logować i co? We have temporarily disabled login to your account as a security precaution. Please reset your password to access your account.

Wystarczyło zresetować haslo, myślę że większośc będzie miała problem bo wprowadzają uwierzytelnienie dwu etapowe i chcą wszystkim to zaproponowac po zmianie hasła. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, cashis napisał:

Dzisiaj próbuje się logować i co? We have temporarily disabled login to your account as a security precaution. Please reset your password to access your account.

Wystarczyło zresetować haslo, myślę że większośc będzie miała problem bo wprowadzają uwierzytelnienie dwu etapowe i chcą wszystkim to zaproponowac po zmianie hasła. 

dzisiaj taka sama sytuacja jak u cashisa. reset hasla, wklepane nowe i smiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 2.02.2016 at 00:14, yavor napisał:

dzisiaj taka sama sytuacja jak u cashisa. reset hasla, wklepane nowe i smiga.

 

Dnia 2.02.2016 at 00:14, yavor napisał:

dzisiaj taka sama sytuacja jak u cashisa. reset hasla, wklepane nowe i smiga.

jak wyżej

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yavor przeczytaj mój 1 post, w moim przypadku hasła nie dało sie zresetować ani mailowo, ani sms na telefon nie przychodzil bo konto było zblokowane do czasu ponownej weryfikacji, możliwe że skrill robi 2 różne akcje jednoczesnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Peszkin napisał:

@yavor przeczytaj mój 1 post, w moim przypadku hasła nie dało sie zresetować ani mailowo, ani sms na telefon nie przychodzil bo konto było zblokowane do czasu ponownej weryfikacji, możliwe że skrill robi 2 różne akcje jednoczesnie.

na pewno bo jak zauważyłeś wyżej Mi też wystarczył reset hasła i śmiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...