Skocz do zawartości
News Ticker
  • This is a news ticker
Crokko

Pytanie do doświadczonych wypalenie

Promowane odpowiedzi

Intensywnie gram od roku, właściwie rok będzie za dwa dni!!  mega dużo nauki i czuje, że już wchłonąłem sporo tematu

Styl mieszany hazard- uzależnienie, niestety emocje (o tym później), trading, surebety, typy długoterminowe 

Generalnie zaczynałem od 20-50zł zarobku dziennie i mnie to mega jarało i czułem, że odnalazłem drogę.. W miarę jedzenia apetyt rósł
Skupiałem się na zysku, skubaniu, zysku i skubaniu... Zbierałem bonusy i doszedłem do pierwszych tysięcy, później testowałem różne systemy i techniki, wiele z nich działało, 
Niestety szybko się napalałem i zamiast dopracować przetracałem kasę i tak zarabiałem 3x i jednego x traciłem.

W grudniu doszedłem do kapitału 5k po czym zrobiłem sobie przerwę
W lutym styczniu zarabiałem i traciłem. Niestety na jednej ze strategii długoterminowej zmieniłem zasady i straciłem 80% kapitału, 
Zacząłem od kwietnia podnosić się z upadku szło dobrze, szybko odrobiłem i emocje zaczęły włączać się do gry.
Raz na średnio dwa tygodnie patrząc na to ile zarabiam, w ciągu jednego dnia traciłem od 1000 do 4000 zł
Znowu łapała mnie chciwostka, zarabiałem 3000 i traciłem 1200, wakacje były przełomowe w sierpniu ugrałem prawie 40,000zł
Po czym 1 września straciłem 12000zł czysty hazard(znany schemat? :) ) wiedziałem, że odrobię jednak ból był duży, wskoczyłem na zarobki rzędu 500-2000zł każdego dnia
Na koniec miesiąca miałem odrobione wszystko i jeszcze jakieś 5000zł+ niestety anulowali mi jeden z zakładów na bet365 w czego efekcie straciłem 14000zł

Początek października to była jakaś pomyłka przez 12 dni zarobiłem ~29,000zł i miałem na koncie ponad 90,000zł
Na następny dzień... miałem na rynku -2000zł z czego zrobiłem -6000zł chciałem ratować kapitał i zagrałem 2x po 15000zł na zwycięzce gema jak się domyślacie daw razy red