Jump to content
×
×
  • Create New...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

niskie laye


Recommended Posts

Jako że ten temat gdzieś sie zapodział to założę go od nowa i napisze dwa główne założenia gry na niskich kursach underu, bardzo ważne zęby płynnośc była naprawde dobra a w drugiej połowie czy końcówce meczu nie można na nią w większości przypadków narzekać:

- metoda z zabezpieczeniem,

np mamy 80 min meczu i wynik 1:0 jest to o tyle istotne że under 1,5 spada bardzo szybko,

ustawiamy się trochę niżej na lay under 2,5 np 1,06 czekamy aż nasze pieniądze zostaną skupione wtedy od razu wystawiamy back under 2,5 po kilku sekundach będziemy miec greena na u2,5 a u1,5 oddajemy w tej samej cenie ważne jest żeby nie czekac za długo

-główne załozenie, metoda scalpowania na niskim underze

widząc w ofercie mecz który według nas będzie cieszył sie sporym zainteresowaniem już rano ustawiamy się na lay under najlepiej na kilku 1,5 2,5 3,5 ustawiamy się na na 1,04/1,05/1,06 można oczywiście nie co wyżej. Czekamy aż pierwszy z underów spadnie o tego poziomu, zależy od ilości bramek ale widząc np że do przerwy jest 2:0 zawsze można ustawić się na u4,5 czy nawet 5,5. Automatycznie po przyjęcu naszych pieniedzy z jakiegoś koszyka wystawiamy tick wyżej back, ręcznie albo programem, taki niski kurs przesuwa sie na tyle wolno iż to ze ustawilismy sie rano w kolejce ma duze znaczenie i zwiększa szanse na powodzenie, jesli kurs spadnie oddajemy w tej samej cenie lub ze strata, wiadomo czasem może sie zdarzyc tak że utrzymamy sie w drugiej połowie w grze nawet przez większa jej częśc a ewentualna bramka może sprawić że nas zarobek będzie spory. Jesli ktos ma troche czasu mam nadzieje że to przetestuje ja grałem kilka razu dosłowie wypadło bardzo dobrze, ale czas mnie ogranicza i nie mam kiedy spokojnie zasiąsc przed kompem. pozdro

Link to post
Share on other sites
  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sposób godny uwagi równie dobrze można zagrać gdy mecz jest wyrównany czyli kursy na obie drużyny są powyżej 2.00 to zaraz po rozpoczęciu meczu ustawiamy się w kolejce tam gdzie jest mniej pieniędzy i przez 15 minut można spokojnie coś skubnąć, tylko ze skalpowaniem jest tak że dużo się nie zarobi bo dużymi stawkami nie za bardzo się opłaca ryzykować, ale można spokojnie próbować.

Po 15 minutach lub jak kurs na remis spadnie poniżej 3.00 nie proponuje grać bo idzie on za szybko w dół i ciężko skalpować.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Widze że nikt nie testuje tego wiec ja dzis sprobowałem z ciekawosci, z nieco innym rozwiazaniem ale chodzi o to samo, zagrałem w meczu MC:

over 2,5 1,79 za 10j

lay over 4,5 5,0 za 7j

bramka padła w 18 min

jak widac mogłem wczesniej greenowac z zyskiem albo zostawic dłużej zakład wtedy moj zysk byłby większy, zagrożenie w tej metodzie to bramka w pierwszych minutach ale strata nie byłaby duża, także polecam i zachęcam do testów oczywiscie jesli nei padaja bramki trzeba wyjsc ztedy kiedy strata rowna sie z zyskiem na jedyn i drugim rynku. pozdro

post-274-1306395698,94_thumb.jpg

post-274-1306395699,12_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

- metoda z zabezpieczeniem,

np mamy 80 min meczu i wynik 1:0 jest to o tyle istotne że under 1,5 spada bardzo szybko,

ustawiamy się trochę niżej na lay under 2,5 np 1,06 czekamy aż nasze pieniądze zostaną skupione wtedy od razu wystawiamy back under 2,5 po kilku sekundach będziemy miec greena na u2,5 a u1,5 oddajemy w tej samej cenie ważne jest żeby nie czekac za długo

Witam, tokarz1989 czy mógłbyś troszki dokładniej to opisać bo nie za bardzo to jasne jest. Piszesz że u1,5 spada szybko a następnie że u1,5 oddajemy w tej samej cenie? Mógłbyś to na jakimś konkretnym przykładzie z reala opisać jak przeprowadzasz tą całą operacje :) ?

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
hej,

ja też nie do końca rozumiem....kupujemy laya po 1,05 przy spadającym kursie wiec jak sprzedać z zyskiem back???o co kaman w tym skalpingu niskiego laya?

Nie wiem jak w tym przypadku, ale scalpowanie niskich layow opiera sie przede wszystkim na malym zagrozeniu, tj. kupujac kurs przy 1,05 masz bardzo male zobowiazanie, wtedy wystarczy ze kurs podskoczy lekko do gory (sytuacja zagrozenia bramka kontaktowa, albo gdy faworyt zaczyna wyraznie przygrywac) i mozesz ugrac swoj %, tak samo jak grajac na spadajace kursy back, z tymze przy niskim layu nie ryzykujesz duzej kwoty. Ot co.

Link to post
Share on other sites

Głównie chodzi o to aby wykorzystac to że jeden under spada szybciej od drugiego, juz wolniej w okreslonym fragmencie meczu, pod koniec jest taka opcja ze cos wpadnie w ostatnich minutach i wtedy może byc klapa, co do przykładu to zagrałem Dortmund na szybkiego ospowiednio 10j na back over 3,5 i 7j na lay over 4,5 juz pre lay widzac że kurs na dortund rosnie miałem kilka centów zarobku, szybka bramka na początku meczu spowodowała że byłbym w pewnym momencie kilka centów w plecy, ale piłka nozna to nie hokej a nawet jesli kolejna bramka by padłą to straciłbym kilka centow wiec czekałem do przerwy nic nie padło.. mysle że dalej czekając doprowadziłbym do sytuacji kiedy moj zysk byłby rowny ze strata a juz w tym momencie kazda bramka daje duży zysk... zachęcam do testowania bo ja mam mało czasu...

Widze że po przerwie padła obliczyłem jak wyglądałaby sytuacja w tym momencie z over 3,5 miałbym ok 1,40e zysku a z lay over 4,5 ok 1,70e zysku, tak wiec procentowo bardzo dobry zysk bo zainwestowane stawki sa groszowe, dzis udało mi sie osiagnąc najwiekszego do tej pory greena pre lay od zainwestowanej kwoty na meczu PAOK na jakomkolwiek inny ugrałem prawie 40% stawki z tym że stawka malutka...

post-274-1306395699,2_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Kolejnie mecze, podobny scenariusz bramki koło 20 min, miałem wczesniej greena na overze 2,5 PAOK 2,5e a reda 1e a overze 4,5 Palermo, wczesniej mogłem greenowac ze zyskiem oba rynki, testy puki co wgladaja dobrze, miałem zamiar zostac na rynku ale mysle że w takim wypadku pasowałoby sie przeniec z backiem na over 3,5 bo kolejna bramka na overze 2,5 nie daje zbyt duzego zysku. pozdro

post-274-1306395699,27_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Dortmund strzeliła gola w 5 minucie, więc w jakim czasie meczu zagrałeś backa o3,5 i laya o4,5 bo piszesz, że szybka bramka sprawiłaby minus? rozumiem że po tym golu bo wtedy o3,5 spada przez pewien czas i można zyskać na spadku tego backa a lay o4,5 szybciej zacznie się odbijać w górę niż back o3,5 więc wtedy można zarobić na layu dobrze rozumiem????

edit: jakie były kursy zagrania tych overów po golu bo nie za bardzo kojarzę screeny z Twojego programu?

Link to post
Share on other sites

over 3,5 rosnie wolniej wiec mniej trace na nim a w przypadku bramki spada wiecej

over 4,5 rośnie szybciej niż 3,5 albo tak samo a po pierwszych 10 min bez bramek praktycznie i ewentualnym golu po 10 min wraca do stanu wyjsciowego, tak padłą brakma w 5 min i mogłem wtedy brac reda 0,2e ale poczekałem bo ewentualny szybki drugi gol to red cos w granicach 0.5e

Zagrałem na poczatku spotkania stawka 10j na niższy over a 7j na lay wyższego w tych wypadkach był to over 4,5..

Ale żeby było to bezpieczniejsze bede teraz grał tak:

lay over 4,5 za 7j przed meczem

back pierwszy gol 0-10 za 1j

i teraz jesli pada bramka w pierwszych 10 min wchodzimy na back over 3,5 za 10 j

jesli taka bramka nie padnie wchodzimy na back over 2,5 w 10 min za 10j

Oczywiscie zawsze można nadziac sie na dwie bramki zanim rynek sie odwiesi ale strata nie bedzie zbyt dotkliwa a w niektorych przpadkach bedzie dawała zysk, przyłączcie sie do testów, głownme załozenie metody to to że na kilku minutach na lay over 4,5 tworzy sie dziura w kursach i mozna złapac bardzo dobry kurs a w przypadku back over 2,5 ta dziura jest bardzo mała i nie wiele znaczaca bo niższe kursy.

Jeszcze jedno jesli nie padaja bramki długo to doprowadzimy do sytuacji kiedy nasz zysk bedzie sie rownał ze strata i trzeba wyjsc z rynku mysle że ok 60 min albo pozniej chyba że lay zostawimy a na overze tniemy straty

Myśle że podnie mozna backowac over 1,5 tylko za ina stawke wtedy zagrac trzeba lay over 4,5 za 4j z tego co tu obliczyłem, powodzenia w testach

Link to post
Share on other sites

ok, robi się wszystko co raz jaśniejsze.

napisz jeszcze czy jeśli mówiłeś o 7j na lay over, to mowa była o kwocie zobowiązania tak?

zrobiłem sobie taka szybką symulację na sucho tyle że na stawkach live innego buka (z rana nic nie ma na żywo na bf)....wszedłem na 1 lepszy mecz, w 36min było 0-1, kursy na o2,5 @1,75 a na o3,5 @3,6.....

po 5-10min kursy kształtowały się odpowiednio @1,95 oraz @4,333....w tym momencie pada bramka na 0-2 i kursy spadają odpowiednio @1,15 oraz @1,95.

mając wcześniej zakupiony back na o2,5 po kursie @1,75 za 30E można sprzedać lay z greenem 14,9E natomiast wcześniej kupiony lay na o3,5 po kursie @3,6 za ~20E (kw. zobowiązania) można redować ze stratą ~7E co daje ogólny zysk prawie 8E....

czy o to mniej więcej w tym wszystkim chodzi???

Link to post
Share on other sites

mniej więcej ale po bramce over 3,5 jest dobrym rozwiazaniem

Zagrałem dzis trabzon

1j na 0-10 pierwszy gol

7j na lay 4,5

padłą szybka bramka wiec zagrałem back over 3,5 do przerwy nei padły niestety juz bramki, zyski straty w tym meczy sa nastapujace:

+3,2j z pierwszy gol

-5,11 z over 3,5

+ 3,8 z over 4,5

tak wiec i tak plus mimo bardzo niekorzystnego scenariusza

Link to post
Share on other sites

Kolejne mecze,tutaj aż w dwóch nie padałby bramki musiałem odsprzedawac po troche stawke z overa aby zachowac zysk, w meczu benfiki bac rozlożyłem na dwa overy mam pomysł jeszcze schodzic w pewnym momencie na nizszy over z moim backiem jutro tak zagram oby skutecznie, a po bramce wracam na wyzszy, pozdrawiam

post-274-1306395699,48_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Tokarz1989 mam pytanko czy logiczne mogłoby być odczekanie i wejście po 10-15min zamiast kupowanie zabezpieczenia gol 1-10min? Zauważyłem, że na rynku O4,5 przez te pierwsze 10 min kurs mało co się rusza więc nawet jak kupisz ciut wyżej to po natychmiastowej bramce straty nie powinny być dużo większe bo co prawda spada z wyższego poziomu ,ale też minęło już 10min meczu co chyba rynek weźmie pod uwagę a dodatkowo po tych 10min zrobisz większy zysk na rynku np O1,5 czy O2,5 bo kupisz po wyższym kursie niż jak byś kupował na starcie.

Jak się na to zapatrujesz?

Ja troszki się próbuje w te "wyścigówki rynków" :) bawić, chociaż podchodzę do tego ze sporym sceptycyzmem jeśli chodzi o zyski długoterminowe, ale napewno można się tak sporo nauczyć czucia rynków i zmian kursów na nich. Dzisiaj grałem dwa rynki obydwa back O1,5 i layO4,5 i obydwa zakończyłem zyskiem na drugim (Benfica) udało mi się nawet greenować na obydwu jednocześnie. Pozdro

Link to post
Share on other sites

Masz dużo racji ale nasze zobowiązanie rosnie a kurs spadnie sporo, najlepiej grac od poczatku meczu według mnie i tak jak grałes na overze 1,5 jest też dobrze tylko trzeba sukcesywanie odsprzedawac, ja dzis sprobuje tak grac aby przenosic sie na niższe overy w miare upływy czasu, mam nadzieje że znajde dzis cos czasu na handel. pozdro

Link to post
Share on other sites

Dzis troche tak pograłem, ogólnie metoda nie jest jakaś idealna ale najgorsza tez nie za małę stawki można nią spokojnie zarobic, dużo meczów grałem były różne sytuacje na kazda byłem przygotowany w miare możliwosci i w kazdym meczu green, stawki rozkładałem tak aby szybka bramka dałą mi zysk a pozniej w miare upływu czasu aby brak goli dawał jakis zysk, a nie raz zdarzyło sie że wpadło cos to i tak miałem zysk, w przypadku szybkiej bramki przenosiłem sie na over 3,5 w przypadku jej braku na 1,5. Stawki były nie wielkie na kazdy mecz srednio, inwestowałem 20-30e a zysk ogolny to prawie 14e, w meczu guimares program mi sie scia i myslałem że greena mam na overze 4,5 a jednak nie było, jak na złosc padłą bramka i byłem stratny bo inny rynki mialem zamkiete, pozdro

Link to post
Share on other sites

Tokarz, mógłbyś jeszcze raz objaśnić dokładnie jak handlować tą strategią. Bardzo zależy mi przede wszystkim na stawkowaniu (pisałeś, że 10j do 7j, tylko czy 7j jest zobowiązaniem czy stawką jaką wklepujesz w geeksie?). Poza tym, w której minucie opłaca się wg. Ciebie wchodzić. Kiedy najlepiej wychodzić. Jakie są zagrożenia i na co czekamy. I wybacz, że tak się wypytuje, ale na początku pisałeś o 80' minucie, teraz widzę że wchodzisz na początku spotkania.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.