Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
Sign in to follow this  
Matigrzebi

Wspólna grupa operacyjna na Betfair

Recommended Posts

Wczoraj na SB pojawił się pomysł abyśmy stworzyli na forum zamkniętą grupę operacyjną, która zajmowałby się sterowaniem kursami na mniej płynnych rynkach.

Nie mam doświadczenia w takiej współpracy, ale mogłoby to wyglądać w ten sposób, że ustawiamy się dość wcześnie na pozycjach BACK i LAY i skupowane są tylko nasze kursy. Każdy kto chce dołączyć jest automatycznie poza rynkiem. Innym sposobem może być wywołanie 'paniki' i zepchnięcie kursu klika/kilkanaście ticków. Taktyka jest do uzgodnienia.

Oczywiście grupa byłaby zamknięta i dyskusje prowadzone w oddzielnym dziale. Nikt postronny nie miałby informacji o naszych działaniach - chodzi w końcu o bezpieczeństwo pieniędzy. Wspólnie selekcjonowalibyśmy mecze i deklarowali jaką stawką kto wchodzi.

Grupa liczyłaby zapewne max klika osób, a wspólny budżet powinien wynosić co najmniej 10tys e aby można coś zdziałać. Wobec czego wkład każdej z osób musiałby oscylować ok. 1 tys.e lub więcej. Wiem, że Krzysiu Ltd, ma w tej materii pewne doświadczenie, więc liczę na jego opinie. Piszcie kto byłby chętny na taką grupę...

Heh widzę, że ktoś czytał konkurencyjne forum :-D na 'tamtym' forum próbowałem znaleźć kogoś z gotówką, ale jedyne co znalazłem to kilku licealistów chcących zarabiać milion procent miesięcznie :-P cieszę się, że pomysł odżył, bo gdyby udało się dobrze wykorzystać skumulowany kapitał, to mały rynek jest do opanowania. Problemem jest to, że w tej chwili bardzo dużo osób gra w ten sposób i ciężko byłoby znaleźć czysty rynek. Najlepiej chyba celować w naszą rodzimą ekstraklasę, bo tam w soboty jest bardzo niewielki ruch, a kursy dość stabilne, więc nie ma zagrożenia załamaniem trendu.

Jeśli chodzi o kase to w tym roku mam już zamrożony kapitał a na BF tylko 500 euro. Mimo to jestem otwarty na współpracę :-)