Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Promowane odpowiedzi

Witam, mam na imię Mateusz i jak wielu tutaj postanowiłem założyć swój blog.

Jestem raczej początkującym traderem - zacząłem w maju tego roku. Jak dotąd handlowałem głównie na rynkach piłki nożnej, czasem tenisa. Wszystko oczywiście pre play, chociaż zdarzały się tez nieprzemyślane wejścia in.

Budżet skromny - z początku 20E, było już nawet ponad 28, ale jednym głupim wejściem in spadłem do 15 i teraz odrabiam. Korzystam z GT.

Będę tu starał się podawać rynki w które zamierzam wejść lub już to zrobiłem. Postaram się czasem wstawić jakieś przemyślenia, podsumowania.

Tradycyjnie samych greenów :-P.

Odnośnik do posta
  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@Dzięki i wzajemnie rolleyes.gif

Dzień zakończyłem na zielono choć łatwo nie było.

Monfils - Simon: Monfils 1.6 >> 1.57

VPS - FC Inter: Inter 1.6 >> 1.56

Wszedłem jeszcze w polecany i do pewnego momentu bardzo fajny rynek Start - Molde. Niestety zaraz po backowaniu po 2.14 trend się odwrócił i dokupiłem jeszcze 2.52 oczekując, że zmniejszę ewentualną stratę jeśli kurs znowu zacznie spadać. Tak się jednak nie stało i wszedłem in, ale mi się upiekło - mecz przeniesiony, a ja odzyskałem kasę i dobry humor :lol:

Moja obecna stawka to 4E i nie mogę się jakoś przełamać by ją zwiększyć obserwując swoje błędy, no ale dopiero teraz zacząłem grać regularnie.

Na jutro:

Atletico PR - Botafogo RJ: tendencja spadkowa Atletico, większość buków sporo niżej

obserwuję także co się dzieje na Peru - Wenezuela

Edytowane przez m4tius