Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Pre-play trading by krzysiultd

Promowane odpowiedzi

Witam Panów i ewentualnie Panie.

Mam na imię Krzysiek, mam 23 lata, studiuję i mieszkam w Lublinie.

Tradingiem zajmuję się od kilku lat, jednak dopiero w tym roku zaczynam grę na poważnie. Rynki, które mnie interesują to match odds; o/u 1,5 2,5; cs; ht cs. Gram tylko nożną.

Długo szukałem forum, które będzie specjalizowało się w tradingu, większość bazowało na bukmacherce, a trading był bardzo mało popularną formą gry. Tutaj jest inaczej :-) Poziom merytoryczny wypowiedzi większości użytkowników jest dużo wyższy niż na forach bukmacherskich co daje poczucie komfortu intelektualnego, oby tylko ów poziom się nie zmniejszył.

Trochę o mojej grze: na początku, jak to początkujący, chciałem zarabiać więcej, niż jest to możliwe. Kilka swawolnych transakcji i pozbywałem się sporej części kapitału. Jednak potem z pomocą przyszły studia (finanse) i przedmiot "rynki finansowe" na którym zdobyłem wiedzę z zakresu zarządzania kapitałem. Mimo sceptycyzmu wykładowcy do giełd zakładów postanowiłem wdrożyć w życie model zarządzania portfelem, którego trzymam się do dziś.

Jest to prosty zbiór zasad nakreślonych przeze mnie rok temu. Trzymanie się tych zasad to dla mnie podstawowe założenie w grze.

Grane przeze mnie mecze wybieram bardzo różnymi metodami. Często sugeruję się spadkami u azjatów, czasem jakaś własna analiza kursu pomaga w zagraniu dobrego BACKa.

Zdarza się, że korzystam z wiedzy innych (ostatnio również z tego forum).