Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Promowane odpowiedzi

Jakiś czas temu zainteresowałem się tradingiem na Betfair, jednak czas mnie ograniczał i zdecydowałem przestać handlować. Na początku wplacilem 20 Euro i ten kapitał udalo mi się rozmnożyć do bodajże 30. W ostatnim czasie znów mam trochę wolnego i chętnie doszlifowałbym swoje umiejętności których i tak nie jest zbyt dużo. Co tu dużo mówić jestem totalnym początkującym.

Bloga zakladam oczywiście po to by otrzymać od was cenne wskazówki które pomogą mi dojść do swojego własnego idealnego sposobu na wygrywanie :)

Głównym moim problemem jest to że nie dysponuje zbyt dużym budżetem, gdyż postanowiłem znowu wpłacić 20 euro, gdyż uważam, że ta kwota jest idealna dla początkującego.

Co do stylu mojej gry, to zazwyczaj gram pre play CS lub w przerwach, dodatkowo MO i U/O, Największym mankamentem oczywiście jest to że czasem nie potrafię się powstrzymać przed wejściem in play gdyż trudno jest się pogodzić z redem. Wiem, że to droga do nikąd, dlatego też zakładam ten blog by analizować swoje błędy i je eliminować.

Tak więc zaczynam od kapitału 20 euro. Nie mam wyznaczonego celu pieniężnego. Moim celem jest nauka. Blog będę prowadził systematycznie, liczę na wasze sugestie jak powinienem grać i wytykanie co robię źle!

02%20Laugh.png Tak więc zacznijmy

Odnośnik do posta
  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts