Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Ile tradujecie?

Tarpat

Promowane odpowiedzi

Witam ja jestem zupełnie zielony w sumie to nie cały miesiąc ale staram się zdobyć wiedzę i zaraz po sesji i obronie czyli gdzieś tak w lipcu ruszyć z kopyta!!

Odnośnik do posta
  • 3 weeks later...

jeden miesiac / wczesniej 3 miesiace gambling . strategia 2.5 over lay pre-play (analiza rynku i sredniej stawek u buka) i czasem delikatnie wchodzac w in-play po dokladnej analizie przy pomocy np. http://pl.soccerway.com/ gdzie w sposob prosty sa przedstawione statystyki bramkostrzelnosci w lini czasowj histori meczow obu druzyn. osobiscie odradzam ligi skandynawskie - wysoki procent zdobytych goli w pierwszych 5-10 min. / warto analizowac ligi krajow balkanskich - pilka malo dynamiczna, leniwa.

Odnośnik do posta

Witam traderów,

Ja swoją przygodę z tradingiem zacząłem prawie rok temu. Na początku była nauka na błędach, zyski przeplatane stratami (głównie przez wtopy w pierwszych minutach na live) Teraz jest już lepiej, unikam gry live. Ale z tym to ma problem większość początkujących traderów

Odnośnik do posta

Ja zarazilem sie tym miesiac temu i wiem ze juz nie dotkne zwyklych zakladow, no moze jedynie dla bonusa. Staram sie konczyc trade przed poczatkiem meczu, chociaz czasami sie nie udaje :) tak jak wczoraj z Arg... bilans na razie na 0, z kazdej transakcji wyciagam duzo wnioskow i mysle ze bedzie to procentowalo. Pozdrawiam.

Odnośnik do posta