Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

PRE PLAY Piłka nożna + inne sporty

Promowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Mam na imię Paweł, pragnę rozpoczać bloga, jestem początkującym traderem, jednak mam za soba przeszlosc bukmacherska we wszelkiej formie, sportem a zwlaszcza pilka nozna interesuje sie od dzieciaka, pierwsze poczatki pamietam gdy Borussia siegala w roku 96/97 po puchar mistrzów, czy sie znam na piłce? odpowiem tak, wiedze mam ,ale na pewno ekspertem wielkiego formatu nie jestem. Co do tradingu , tylko pre play, nigdy in play, zadowalaja mnie ticki juz od 2 wzwyz.

+ inne sporty - juz wyjasniam, chcialbym sie zajac wszelkim tradingiem pre play (procz koni - czarna magia) myslalem o tenisie, co nieco sie znam lecz zauwazylem ze w tenisie pre play rynki są gołe, koledzy jakie poleciacie sporty do tradingu pre play aby grac docelowo stawkami 1000e wzwyz ?

Na piłce wiadomo moża pograc za więcej , szczególnie anglia.

Mój cel docelowy - 2000-2500e miesiecznie srednio w skali roku.

Mam 27 lat, bukmacherka nauczyla mnie cierpliwosci.

Pozdrawiam

Odnośnik do posta
  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ostatnimi czasy mało tradowałem w praktyce, kułem za to dużo teorii, przerobiłem ponownie od dechy do dechy blogi takich wyjadaczy jak samuel, maverick, cycu, leno, grzech itd, wyciagnalem z nich mase