Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Wyścigi Konne ; pre-play ..nowywtradingu

Promowane odpowiedzi

Przełamałem się i postanowiłem założyć własnego bloga. Może na początek troszkę o mnie i o moich początkach na betfair.

Jestem młodym, ambitnym uczniem, który pragnie rozwijać się w dziedzinie tradingu. Moja przygoda z betfair zaczęła się jesienią ubiegłego roku, gdy grałem in-play na piłce nożnej rynki under/over czekając na gola i spadek kursu. Zarabiało się dość szybko, ale traciło się w równie szybkim tempie. Później zacząłem obstawiać wyścigi konne, nie wiedząc nic o tym sporcie i w ten sposób doprowadziłem do dwukrotnego wyczyszczenia konta na betfair. Po jakimś czasie trafiłem na to forum i począłem czytać o tradingu pre-play oraz o innych ciekawych rzeczach, o których nie miałem pojęcia. Pełen nadziei i wiary w trading wpłaciłem na początku czerwca 10€ na betfair i począłem handlować pre-play. Pierwsze kroki stawiałem na piłce nożnej, na euro 2012, aczkolwiek stwierdziłem, że to nie dla mnie i trafiłem na bloga użytkownika Adamek0203. Jego handel na wyścigach konnych tak mnie zmotywował, że postanowiłem spróbować i nie żałuję. W przeciągu 10 dni udało mi się zdobyć praktycznie 90% początkowego kapitału i wiele doświadczenia. Przestałem wchodzić in-play po stracie całej dniówki i nauczyłem się w miarę szybko ciąć straty. Moim celem, który chciałbym spełnić do końca miesiąca, jest stan konta: +/- 25€.

Ilość rynków od 10.06.2012: 116

Rynki na minus: 30

Rynki na zero: 5

Rynki na plus: 81

Zysk/strata: 8,40€

Obecny stan konta: 19,15€