Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker
Sign in to follow this  
figo34

Historyczne wykresy...np. z tenisa

Recommended Posts

Witam.

Jestem początkującym traderem a właściwie chciałbym być (bardzo dużo teorii o forex i demo, ale gdy czuję, że nie wiem wszystkiego to czuję, że nie wiem nic:) ). Przeszukałem stronkę i forum, może niedostatecznie, ale nie znalazłem interesującej zoptymalizowanej (max zysk/możliwie minimalne ryzyko) strategii wykorzystującej w pełni zalety giełdy zakładów tj. dźwigni np w tenisie in play. Zakładam, że takie strategie istnieją tylko być może są bacznie skrywane:) Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieją jakieś bazy historycznych wykresów meczy tenisa? Lub jakieś ciekawe strategie wykorzystujące dzwignię powyżej 7:1. Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi:)

Po co Ci wykres skoro nie masz dokładnego przebiegu meczu? A nawet jak masz to na wykresie mogą dziać się cuda (patrz przykład dzisiaj Kubot, albo wczoraj Lopez). Strategia jest prosta kupić tanio sprzedać drogo, albo sprzedać drogo i odkupić tanio. Patrząc na wykres łatwo powiedzieć, tu bym wszedł, tu wyszedł a po godzinie gry miałbym 1000% stawki.

matma ma racje.

tu tez zadna dzwignia nie istnieje...no moze ta na angielskich kortach do zwijania i napinania siatki na korcie:)

to nie forex jesli mowimy o gieldzie bf. tu zasada kup tanio sprzedaj drozej lub na odwrot. twoja dzwignia jest twoj bank, dzwignie tyle reda az nie spotka sie z zerem:) w druga strone masz unlimited:)

Wykresy są o tyle dobrą sprawą że możesz sobie sprawdzić ile razy i czy w ogóle były przykładowo wybicia z danego zakresu kursowego, ale żeby coś przetestować musiałbyś mieć ich setki a to jest niewykonalne do osiągnięcia o ile nie zrobisz tego samemu albo przez jakiegoś bota. Ewentualnie możesz też skorzystać z www.fracsoft.com ale tam nie ma wykresów, jest tylko okienko z kursami i w dodatku cholerstwo jest płatne.