Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Pomocy wcieło mi kasę na BF

Promowane odpowiedzi

Witam !

Jestem laikiem i początkującym traderem bardzo proszę o pomoc.Dziś a dokładnie 13.11.2012 r. o godz. 10.23 postawiłem zakład BACK po kursie 1.02 u/o 6,5 gola postawiłem stawkę 71 funtów brytyjskich.Zakład był postawiony jeszcze przed rozpoczęciem meczu,zakład był obstawiany na drużyny

Sivasport vs. Orduspor.Niestety nie miałem czasu na bieżąco obserwować przebieg rozgrywki pomiędzy tymi klubami po kilku godzinach loguję się na konto BF i ku mojemu zdziwieniu,nie ma kwoty którą obstawiłem,myślałem,że przegrałem zakład wchodzę w opcje My Account >Betting Profit&Loss i nie ma żadnych strat.Następnie klikam na opcję Current Bets i tam gdzie jest napisane Bet status wybieram opcje po kolei i momencie wybranie "matched" jest tam mój zakład.Nie wiem co mam dalej zrobić bardzo proszę o jaką kolwiek pomoc

Odnośnik do posta

czasem bf ma taka zawieszke na kilka godzin. Na wszelki wypadek porob screeny i jak nic sie nie zmieni do popoludnia to im to powysylaj.

PS: aha no i sprawdz jak skonczyl sie ten mecz. Pzdr

Odnośnik do posta

ja tam takiego meczu to nawet w ofercie nie widze, ani na zadnym livescore. nie wiem co to za wynalazek. moze ktos przyjal twojego backa, mecz sie zaczal i trzeba czekac az sie skonczy na rozliczenie.

Odnośnik do posta

dziwne - turecka dopiero za kilka dni ale tak siak czy owak te druzyny i tak ze soba nie graja. Moze przypadkiem obstawiles jakis mecz z mega przyszlosci? Napisz do supportu i daj znac jak sie to skonczylo bo az jestem ciekawy. Pwdz