Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Wełniany trading czyli Owca traderem...

Promowane odpowiedzi

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!!

Nazywam się Tomek i niedawno skończyłem 28 lat. Na forum zarejestrowałem się już jakiś czas temu ale chyba dopiero teraz dojrzałem do tego żeby zacząć prowadzić swój własny blog. Przyznam się szczerze, że moim wzorem z tego forum wśród traderów jest Homik, któremu zazdroszczę samodyscypliny i zaparcia w niewchodzeniu w grę in-play. Tradingiem zajmuję się od kilku miesięcy, na początku był wielki zapał, później po porażkach przyszło zwątpienie i rezygnacja.

Cel mam bardzo podobny jak każdy z Was czyli być w tym co robię jak najlepszym, coraz lepiej panować nad emocjami, dzięki temu też będę mógł być coraz lepszym człowiekiem w życiu prywatnym a jako, że już niebawem się żenię to na pewno będzie to mile widziane :P

Jeśli chodzi o kapitał jakim dysponuję to jest on rzędu 250 funtów ale mam nadzieję, że z czasem się będzie regularnie zwiększał.

Podsumowania będą robione co jakiś czas, zazwyczaj w przedziale od 7 do 10 dni. Komentarze oraz różnorakie sugestie mile widziane.

Zaczynamy !!

Odnośnik do posta
  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic