Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

W poszukiwaniu idealnej strategii...

Promowane odpowiedzi

Witam wszystkich traderów.

W końcu postanowiłem, że założę swojego bloga na forum i podzielę się z Wami moimi przemyśleniami odnośnie giełdy. Jak zauważyłem duża część użytkowników jest w trakcie poszukiwań złotego środka na zarabianie pieniędzy w tym i ja. Mój staż na Betfair to około 3 miesiące więc można powiedzieć, że jestem początkujący. Jednak przez ten czas zdobyłem trochę doświadczenia i postaram się przekazać moją wiedzę na tym oto blogu.

Stan konta:

jhsuibvui.jpg

Z tym samym bankiem zaczynam 2 rundę Ligi Traderów, w której zmierzę się ze Skalcikiem.

Aktualnie główną strategią, którą szlifuje jest scalpowanie in-play (MO) na rynkach piłki nożnej. Jednak nie ograniczam się tylko do niej i próbuje swoich sił w rynkach pre-play. Później napiszę więcej na temat powyższej strategii.

Podsumowanie wczorajszego dnia:

hdbvhsbvjh.jpg

Aktualny stan konta: 263.03e +23.79%

Zapraszam do czytania i komentowania.

Pozdrawiam

Odnośnik do posta

Świetny wynik uzyskałeś, gratulacje !

Sam jestem początkujący i też planuje uderzyć w MO. Mógłbyś coś więcej napisać na temat twojej strategi ich grania? Jak najczęściej grasz, kiedy sprzedajesz itd...

Pozdrawiam

Odnośnik do posta

Scalping z niespodzianką (robocza nazwa ;) )

I. MOŻLIWOŚCI TECHNICZNE