Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

  • 0

rozliczenie DNB


taurus

Pytanie

Witam wszystkich.

  Mam prośbę, o wyjaśnienie rozliczenia zakładu DNB.

Zawarłem taki zakład, rynek poszedł w moją stronę ( padła bramka na 1:0 ). Zrobiłem greenbooka. Później bramka i 1:1.  Zakład rozliczony jako remis, czyli zwrot.

To jest normalne ? Przecież zgreenowałem....

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Promowane odpowiedzi

  • 1

Dzięki, Samuel.

  Dziwi mnie to trochę. Przecież taka jest "idea" greenbooka. Greenujemy ( jeśli rynek poszedł w naszą stronę ) i idziemy na piwo, bo bez względu na wynik meczu mamy greena.

Ja zawarłem zakład 1DNB. I gdyby teraz mecz zakończył się wynikiem np. 1:2 to co ? Przegrywam włożoną kasę ? Jeśli w przypadku remisu jest zwrot, to co się dzieje w przypadku przegranego meczu ?

Sorry, może to lamerskie pytania, ale to jest jakieś nienormalne. Po co jest ta możliwość greena, skoro i tak ewentualna wygrana zależy od końcowego wyniku meczu ?

Równie dobrze mogłem walnąć beta, a nie greeenować i wyszedłbym na to samo.....

 

Mam chwilę czasu to odpowiem.

To jest rynek DNB- czyli jak samuel napisał- jeżeli jest remis to nie ma zakładów, następuje zwrot stawki. Nawet jeżeli zagrałeś layem, zrobiłeś greena i wyszedłeś, to w momencie gdy pada remis Twoja stawka lay a potem back zostają anulowane (jeżeli miałbyś reda to też by było anulowane).

 

Jeżeli zawarłeś 1 DNB i zrobiłeś greena, a mecz skończył się 1:2 no to do konta zostaje dopisany ten green (minus prowizja oczywiscie) bo przecież po zrobieniu greena nie ma znaczenia czy mecz kończy się 1 czy 2 (ważne aby nie był remis, bo inaczej zwrot).

 

Graj na rynkach match odds, to wtedy nie będzie znaczenia co padnie- zawsze green będzie zachowany.

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 1

Przed wejściem w rynek dobrze jest znać zasady w nim obowiązujące.

post-179-0-38735100-1440513903_thumb.jpg

post-179-0-70540500-1440513915_thumb.jpg

Oczywiście, że w DNB (przy becie) ma znaczenie, która z dużyn wygrała. Jeżeli zrobiłeś greenbooka (zysk na każdej drużynie), a nie freebeta (czyli zysk na jednym teamie i 0 na drugim), to nie ma znaczenia, kto wygra.

Co do Double Chance, tam wyniki są niezależne, czyli przy zagraniu 12 i greenbooku, w przypadku remisu też wygrywamy. Jeśli jednak jest to bet i mamy remis, to przegrywamy kasę.

post-179-0-10849200-1440514167_thumb.jpg

post-179-0-55466100-1440514592_thumb.jpg

Oba rynki kiepskie do trejdingu, do betów i czekania na bramkę lepiej nadaje się rynek MO.

Edytowane przez Backrus
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki, Samuel.

  Dziwi mnie to trochę. Przecież taka jest "idea" greenbooka. Greenujemy ( jeśli rynek poszedł w naszą stronę ) i idziemy na piwo, bo bez względu na wynik meczu mamy greena.

Ja zawarłem zakład 1DNB. I gdyby teraz mecz zakończył się wynikiem np. 1:2 to co ? Przegrywam włożoną kasę ? Jeśli w przypadku remisu jest zwrot, to co się dzieje w przypadku przegranego meczu ?

Sorry, może to lamerskie pytania, ale to jest jakieś nienormalne. Po co jest ta możliwość greena, skoro i tak ewentualna wygrana zależy od końcowego wyniku meczu ?

Równie dobrze mogłem walnąć beta, a nie greeenować i wyszedłbym na to samo.....

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki.

Ok. Rozumiem o co chodzi : jest remis - nie było zakładu.

Ale wydaje mi się, że że w zakładach DNB ma znaczenie , która drużyna wygra.

Przykład : mamy mecz 1x2. Ja obstawiam 1DNB. I teraz :

- mecz wygrywa 1 : mój zakład wygrywa

- pada remis : zwrot stawki

- wygrywa 2 : przegrywam zakład ( a więc tracę kasę )

 

W zakładach Double Chance,  przy obstawieniu 1 2 nie ma znaczenia która z drużyn wygra. W przypadku remisu tracimy kasę.

Wydaje mi sę, że koledzy pomylili te dwa zakłady. Albo ja już całkiem nic nie kapuję.

I w związku z tym ciekawy jestem, co było by , gdyby obstawiając 1DNB i greenując, mecz skończył się wynikiem 1:2. Co z moją kasą ?

Edytowane przez taurus
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został osadzony automatycznie.   Wyświetlaj jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.