Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Wiek trader'ow i trading jako praca.

zicoo

Promowane odpowiedzi

Witam.

Zastanawiam się właśnie o ten wiek jak to jest, ile macie lat i czy trzeba do tego dojrzeć czy to też nie ma znaczenia.

Zastanawia mnie tez sprawa czy trading jest u Was jako dorywcza praca czy stałe źródło dochodu?

Wiec ja zacznę pierwszy: mam 20 lat :D i trading jest moim jedynym źródłem utrzymania.

Czekam na Wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Łukasz.

Odnośnik do posta

Witam.

Marcin, 24 lata.

Obecnie nie pracuję bo studiuję. Chciałbym aby trading był moim jedynym źródłem dochodu. Chyba każdy by tak chciał. Nic tylko budować kapitał a później 2-3 ticki dziennie będą wystarczały żeby po miesiącu znalazła się ładna suma na koncie. To jest moim celem ale czy ten sen stanie się rzeczywistością zależy tylko i wyłącznie ode mnie.

Bez napalania się spokojnie krok po kroku a rezultaty powinny przyjść same.

Pozdrawiam handlujących.

Odnośnik do posta

Cze

Piotr 32 lata, zabawa i dodatek do zarobkow , poki co zyski na wysokim poziomie a traduje od 1 miesiaca U/O 2,5 oraz CS , przy odpowiednio wysokim kapitale, analiza rynku + praca nad kontrola emocji mozna smialo utrzymac spora rodzinke :)

zycze wysokich zyskow !

Odnośnik do posta