Jump to content
News Ticker
  • This is a news ticker

Recommended Posts

Czytając te posty cycka wróciło wspomnienie, jak się ze mną wykłócał, że nie jest mu potrzebny żaden stop loss, a ja byłem świeżo po napisaniu artykułu o nim.(SL) Stare dobre czasy hehe, kto by pomyślał, że tyle czasu minęło ;)

heh Matias az sie lezka kreci piszac w tym watku - ilez tu pamietnych redow :D co do SL to w tym wieku taka skleroza Kolego? A kto mial SL ustawionego w glowie? :D cala ta klotnia byla dlugo dlugo przed artykulem. A patrzac teraz na swiat - otworzylbys byle jaka pozycje (nawet na bf) bez sl? nie musisz odpowiadac hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiesz cycu, ja miałem SL w głowie, Ty nie dopuszczałeś myśli do siebie że SL wgl jest potrzebny ;) Ale zostawmy ten wątek, bo i tak oboje wiemy że SL to podstawa.

@harlesden Traderzy istnieją o wiele dłużej niż ja tutaj przybyłem. Co do ryzykowania 2% kapitału to przestaw swoje myślenie na procent zysków i strat a zobaczysz, że kapitał to tak naprawdę drugorzędna sprawa ; ) Bardzo dobrym przykładem jest blog Green Zone Radka, prześledź go od początku i zobacz z jakiego kapitału w jakim czasie zrobił obecny, trzymając się swoich zasad.

Druga sprawa to mówiąc o ryzykowaniu tylko 2% kapitału nie mówimy tutaj o stawce rzędu 2%, (chodź i tak też można) ale o ustawieniu stop loss'a w taki sposób, by przy złym wejściu, stracić tylko 2% :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wczoraj od slowa do slowa z Matuasem zgadalismy sie o Naszych poczatkach na bf. Kiedys prowadzilem bloga na firum... Bukmacherskim o poczatkach na bf. Jednak jak tylko admini zorientowali sie, ze pokazalem ludziom, ze tam sie da zarabiac i ze ludzie u nich zaczynaja przechodzic na bf, blog szybko zniknal. Probowalem go odzyskac dla sievie, wszystkie maile pozostaly bez odzewu. Troche gowniarskie zachowanie ale coz poczac. Przynajmniej przyszedlem tu :)

Jednak prowadzilem tez bloga o... typowaniu. Miakemnawet range vip ale zapyskowanie mi ja zabrali. Zalosne bo dzis wstydze sie, ze wogole dawalem bety hehe.

Ale o czym mowa? Ostatnie kilka stron tego bloga z typowania dotyczy juz tylko bf. Jest tam kilka screenow z wyjasnieniami wuec wciaz warto zajrzec. Dopoki madrzy i tego nie usuna.

Sorki za wklejanie innego firum ale i rak watpie zeby ktokolwiek wrocil dobukm. Forum to strfatypow.pl a blog typki od cyca. Pzdr

Ps: jak sie da to mozna przeniesc to tutaj. Wiekszy pozytek bedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz co cycu, niby jesteś dorosły, a zachowujesz się jak dzieciak. Kilka słów sprostowania.

Wątek giełdowy, jak i cały dział gdzie się znajdował, przepadł jak kamień w wodzie gdy padła nam baza danych. Informatyk dwoił się i troił, ponieważ ja sam z tamtego wątku korzystałem, ale niestety nie dało rady. Ale oczywiście Ty wiesz lepiej. Maile pisałeś zapewne na adres jeszcze ze sportowegodziennika, niestety od dawna z niego nie korzystamy. Mogłeś pisać np. do mnie. Poza tym o tym wątku pisałem też wiele razy na forum, odpowiadając innym użytkownikom, dlaczego zniknął.

Twojego wątku nie mamy zamiaru usuwać, bo niby czemu?

Trzecia sprawa. Piszesz, że wstydzisz się, że podawałeś tam bety. Ty hipokryto. Przypomnę Ci tylko, że dzięki temu forum jesteś tu gdzie jesteś, tradować też się tam nauczyłeś od niejakiego michalaciesli. Gdyby nie ST to wątpię, żebyś wszystko ot tak ogarniał.

Także na drugi raz zastanów się co piszesz, ponieważ ja to wszystko czytam i zawsze mogę sprostować. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz co cycu, niby jesteś dorosły, a zachowujesz się jak dzieciak. Kilka słów sprostowania.

Wątek giełdowy, jak i cały dział gdzie się znajdował, przepadł jak kamień w wodzie gdy padła nam baza danych. Informatyk dwoił się i troił, ponieważ ja sam z tamtego wątku korzystałem, ale niestety nie dało rady. Ale oczywiście Ty wiesz lepiej. Maile pisałeś zapewne na adres jeszcze ze sportowegodziennika, niestety od dawna z niego nie korzystamy. Mogłeś pisać np. do mnie. Poza tym o tym wątku pisałem też wiele razy na forum, odpowiadając innym użytkownikom, dlaczego zniknął.

Twojego wątku nie mamy zamiaru usuwać, bo niby czemu?

Trzecia sprawa. Piszesz, że wstydzisz się, że podawałeś tam bety. Ty hipokryto. Przypomnę Ci tylko, że dzięki temu forum jesteś tu gdzie jesteś, tradować też się tam nauczyłeś od niejakiego michalaciesli. Gdyby nie ST to wątpię, żebyś wszystko ot tak ogarniał.

Także na drugi raz zastanów się co piszesz, ponieważ ja to wszystko czytam i zawsze mogę sprostować. Pozdrawiam.

to chyba odzyskiwaliscie ta baze danych cale wieki - pisalem do Was przez kilka miesiecy - do Ciebie do Ravelliego, nawet do Albana... nic - absolutnie zero odzewu. Dziwnym tez trafem w tym samym okresie czasu dostawalem od Was maile na pw dotyczace roznych konkursow z typowania - a moze ja glupi jestem - moze maile dzialaly Wam tylko w jedna strone? Dziwne co? I kto jest jak dzieciak?

Heh to z wrzucaniem czytsych betow to byl zart - mogles nie zrozumiec - nawet na koncu dalem hehe jako znak sygnal dla mniej rozgarnietych :D

To, ze bf nauczyl mnie Michal podkreslalem i wciaz podkreslam na kazdym kroku. Tak to prawda, ze gdybym go nie spotkal kto wie jak potoczylby sie moj los. Moze dalej siedzial u buka?

Takze Szczerkos podsumowujac - sam widzisz jak cala ta sytuacja wyglada z drugiej strony. Watku szkoda bo bylo tam duzo screenow z samego poczatku wraz z opisami. Ale z drugiej strony dosc obszerny watek powstal tu - na Traderach. Tu jakos wybrane blogi nie znikaja bez powodu. Pzdr i udanego typowania zycze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-D

Cycu ,kopiuj zawczasu z traderow ,Kuchar Ci zabierze range i usunie bloga jak zobaczy Twoj pierwszy post na forexfactory .

:-D

heh dobre :D nie nie, ja ani krzty po angielsku wiec trzeba pilowac tu na miejscu :D

Kuchar wybaczylbys? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeczytalem calego bloga, od poczatku - 88 stron. swietna sprawa..

zapraszam tez do innych blogow na tym Forum - dowiesz sie z nich naprawde duzo a najwazniejsze, ze byc moze ustrzezesz sie bledow, na ktore Autorzy zawsze zwracaja uwage. A pozniej? A pozniej to juz z gorki! Powodzenia zycze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh dobre :D nie nie, ja ani krzty po angielsku wiec trzeba pilowac tu na miejscu :D

Kuchar wybaczylbys? :D

Cycu rozmawialiśmy o tym na zlocie :-) Poczekajcie a zobaczycie, że jeszcze tutaj rozwiniemy forex! A tak na poważnie uczcie się wszędzie, a wiedzę przelewajcie na traderów :D

PS: Nie wiem czy chcesz zaśmiecać sobie tak bloga. Jak coś to mów, które posty usuwać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cycu rozmawialiśmy o tym na zlocie :-) Poczekajcie a zobaczycie, że jeszcze tutaj rozwiniemy forex! A tak na poważnie uczcie się wszędzie, a wiedzę przelewajcie na traderów :D

PS: Nie wiem czy chcesz zaśmiecać sobie tak bloga. Jak coś to mów, które posty usuwać...

Kuchar ja tam sie poki co nigdzie nie wybieram. Wiesz, ze bylo blisko ale no wlasnie... Komar, zlot no i ten ******** co mi spusciliscie w ostatnia noc... coz poczac? :D

Posty niech zostana wszystkie - czasem male napiecie tez jest potrzebne tak jak i korekta na wykresie :D

Edited by cycu20021

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jakiegos czasu zauwazylem, ze ktos podskubuje mi lajki haha - zalosne to ale zapytam powaznie - czym sie kierowales forumowiczu viagra dajac minusa akurat w tym poscie? Chcialem pokazac jak wazne jest stawkowanie podczas zawierania jakiejkolwiek transakcji. Mogles nie zrozumiec ale trzeba bylo zapytac :D

Widze, ze kolejny minus jest w blogu u josse...

Coraz bardziej mnie przeraza dla kogo prowadze tu blog...

post-827-0-08545700-1343038003_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jakiegos czasu zauwazylem, ze ktos podskubuje mi lajki haha - zalosne to ale zapytam powaznie - czym sie kierowales forumowiczu viagra dajac minusa akurat w tym poscie? Chcialem pokazac jak wazne jest stawkowanie podczas zawierania jakiejkolwiek transakcji. Mogles nie zrozumiec ale trzeba bylo zapytac :D

Widze, ze kolejny minus jest w blogu u josse...

Coraz bardziej mnie przeraza dla kogo prowadze tu blog...

Cycu to są boty, więc glowa do gory :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha dzieki Chlopaki ale wiecie, ze nie o to chodzi. Mam bardziej na mysli skad w ludziach bierze sie tyle zawisci? Czy wam latwiej w zyciu byc taki pajacami? Nie lepiej skrzyknac sie w kilku i robic cos razem? Jeszcze rok temu na tym Forum nie bylo mowy o jakiejkolwiek najmniejszej utarczce slownej - tymczasem coraz wiecej pokazuje sie trolli. Po co tu przychodzicie? Nauczyc sie tradingu czy nasmiewac jak komus cos nie pojdzie? Zastanowcie sie - takich nikt tu nie chce - to nie forum bukmacherskie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze rok temu, nikt nie sądził że taka sława jak cycu ogarnie przez Sebe forexa i będą sprawiać, że coraz więcej zazdrośników będzie minusować ich posty xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...