Skocz do zawartości
  • Dodaj nową pozycję...

Lorem Ipsum is simply dummy text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s

Test Test

Test Test

Test Test

Dlaczego trading?

vintec

Promowane odpowiedzi

Witam,

W tym temacie chciałbym aby rozpoczęła się jakaś dyskusja skąd wiecie o giełdzie betfair? I dlaczego wybraliście TRADING?:) Jaki cel przed sobą stawiacie?

Czy tradując bierzecie pod uwagę wiedzę sportową? na czym opieracie się głównie?

Jaką gre wolicie przed czy w trakcie meczu?

I jedno pytanie odnośnie forum, jak na nie trafiliście i co oczekujecie?

A teraz myślę, że odpowiedzieć mogę ja. Więc tradingiem zajmuję się od jakiś 2 lat. Wcześniej dość długo "bawiłem" się grając u zwykłego bukmachera, jednak tamtą grę traktowałem zupełnie jak hobby. Z giełdą sportową jest zupełnie inaczej, kiedyś przeczytałem w internecie, że jest coś takiego co umożliwia zakładanie się wzajemne z użytkownikami. Spodobało mi się i dowiadywałem się jak najwięcej mogłem, głównie na angielskich stronach, w Polsce ten "zawód", zawód tradera jest jeszcze mało popularny.

Ale całkowicie dzięki giełdzie zapomniałem o bukach i myślę, że to dużo lepiej!